Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Alex


Alex

Recommended Posts

  • In-game navn
    Alex Nielsen
  • SteamID
    STEAM_0:1:92352739
  • Fornavn
    Alex
  • Alder
    15
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja, jeg har været staff på flere forskellige servere. kan ikke lige huske dem alle, dog har jeg været staff på stavox tidligere, i september 2016 men jeg sagde op fordi at jeg havde mistet interessen for Garry’s Mod. Har også eget nogle servere.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg har stor erfaring indenfor at være staff, da jeg tidligere har været staff på flere forskellige servere, jeg har været staff på stavox, hvor jeg selv mener at det gik godt, dog var jeg ikke staff særlig længe da jeg mistede interessen for Garry’s Mod. Nu har jeg så fået interessen tilbage for Garry’s Mod, og har lyst til at hjælpe andre. Jeg kan godt lide at lave administrative opgaver, såsom at tage cases osv. Hvis der er en ny spiller som joiner serveren, og ikke ved hvordan man spiller, er jeg altid villig til at hjælpe ham og lære ham, da jeg selv har prøvet at være ny. Jeg er stille og rolig i staff situationer, og høre på begge sider, hvis min ven brød en regel, ville det være det samme som hvis en helt tilfældig person brød en regel, da jeg bestemt ikke er fan af staff som vælger kun at høre på sine venner / give dem mindre straffe. Jeg følger reglerne, jeg spiller ofte lovlige jobs, for at vise at jeg kan finde ud af at roleplay, i stedet for kun at base. Jeg er ofte politi, hvor jeg virkelig prøver at leve mig ind i rollen.
  • Kendskab til ULX
    Ja, jeg har kendskab til stort set alle ULX commands, både de normale og stavox, da jeg har været staff på masser af servere, og stavox.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja, jeg mener selv jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt, jeg bruger også ofte min mic i roleplay, og vil også bruge den i cases, hvis jeg bliver accepteret, da det er lettere, hurtigere og ofte nemmere at forstå en.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Hverdage kan jeg være online i cirka 5 timer om dagen, nogle gange også længere. I weekenderne helt op til 10 timer, og så også længere nogle gange. Dog kan det være lidt begrænset i den næste månedes tid, da jeg har eksamener. Dog tror jeg sagtens jeg kan finde tid til også at være på stavox. :)
  • Anden relevant information
    Tak fordi at du gad at læse min ansøgning, hvis der er nogle fejl eller andet du vil vide, kan du bare skrive! Vil også være meget glad hvis du vil skrive din mening :) Jeg spiller mest på rockford serveren, sjældent på evocity.
Link til kommentar
Del på andre sites

On 24/5/2017 at 07:42, Nissemand said:

+REP

 

Gammel staff

Kan reglerne

Savner dig <3

Var god som staff

 

 

11 hours ago, Mic Spammeren said:

+Rep

-Flink.

-God tidligere staff.

-Moden

-Kan reglerne.

 

-Måske lidt inaktiv?

 

Mvh Mic

tak begge

 

 

vil også gerne lige sige, at grunden til jeg ikke rigtigt har været på er fordi jeg har haft sidste skoledag, og har ret travlt med eksamener for tiden :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil gerne lige sige jeg kommer til at være aktiv fra nu af - stadig lidt begrænset da jeg skal til prøve mandag, og har stadig 4 prøver tilbage efter det. 

 

Jeg kommer ind nu, og spiller nok nogle timer :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.