Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Blyat


oZonix

Recommended Posts

  • In-game navn
    oZonix
  • SteamID
    STEAM_0:0:97800148
  • Fornavn
    Sebastian
  • Alder
    12 snart 13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har haft min egen server engang, jeg havde ok mange staffs den blev ikke kendt der var ikke så mange inde :( men det var ikke det jeg tænkte på, det jeg tænkte på var bare at have en server fordi jeg elsker at have/lave servers. Jeg har ok erfaring med ULX. Jeg har blandt andet haft 3 forskellige Minecraft servere.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg synes i skal vælge mig fordi jeg er ret moden af min alder da jeg har haft min egen gmod server dog er det virkelig lang tid kan nærmest ikke huske hvem der spillede derind :P. Jeg kender nogle ULX kommando'er f.eks !goto !bring !jail (navn) (sekunder). Jeg bruger bare menuen i starten. Jeg skal nok love at jeg kigger på spillet med det ene øje og chatten med det andet. Jeg kan alle regler da jeg har læst dem op til 3 gange da jeg har spillet og så stoppet og så spillet og så stoppet osv. jeg tror jeg skal bruge lidt hjælp til det der log halløj det er jeg ikke lige så god til. Jeg er 100 procent klar på at hjælpe folk lige meget hvordan jeg skal hjælpe.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har lidt erfaring med ULX men som sagt kan jeg nogle kommando'er da jeg har haft min egen GMOD server.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja jeg er god til at formulere mig mundligt og skriftligt. Jeg buger min mic hverdag da jeg er inde på serveren en del. Jeg har spillet 63.9 timer inde på jeres server inde for de 2 uger, det er meget synes jeg selv. Jeg er god til at stå ved det jeg siger, jeg kan ikke bare blive overtalt så nemt.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg kan være inde på Stavox hver dag nogen gange skal jeg dsv i sommerhus og så har jeg ikke mulighed for at spille. Jeg klare mig ret godt i skolen så jeg har ikke så mange lektier for. Jeg kan ca spille 5 timer om hverdagen og 12 timer om weekenden og ja jeg spiller ret meget computer
  • Anden relevant information
    Nej ikke andet end at jeg går til fodbold om tirsdagen fra kl. 17:15 til og med 19:00. Jeg synes selv at jeg er ret moden af min alder som jeg har skrevet længere op i ansøgningen. Jeg er godt nok lidt ung i forhold til alle andre staffs på serveren. Jeg har ikke haft nogen klager på forum eller noget andet tror jeg. Ps det her var min ansøgning håber at den for ok respons fra andre spillere :) - oZonix Det skal lige siges at jeg er 100 procent klar på udfordringer
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.