Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - AniTexs


Hancock

Recommended Posts

  • In-game navn
    Hancock
  • SteamID
    STEAM_0:0:80027408
  • Fornavn
    Nicolai
  • Alder
    17
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har haft meget erfaring indenfor staff på mange forskellige servere, nuværende er jeg staff på Zypress. Jeg får næsten altid positiv feedback på mine sager og vil altid sørge for at alle kommer ud af en sag glade og har fået deres del af sagen hørt, samt er alle spillere ikke ens og dette vil sige at nogle "lider" af ordblindhed af størrer eller mindre grad og jeg er mere end villig til at fortælle sådan nogle spillere med vanskligheder omkring regler og hvordan serveren fungere.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg er en erfaren spiller indenfor Garry's Mod som har prøvet mange ting. Både staff og andre spillere med diverse vanskligheder. Jeg prøver altid på at få det bedste ud af en sag og sørge for at alle som er indvoldveret i sagen kommer glade tilbage og har fået deres del af sagen hørt.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har meget kendskab til ULX, har været iværksætter af min egen server engang for utrolig lang tid siden hvor jeg selv sad og leget lidt med ULX/ULib. Har styr på de forskellige kommandoer samt bind af ulx kommandoer, f.eks. bind v "ulx noclip" :)
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg har en velfungerende mikrofon samt altid en til reserve hvis nu et eller andet går galt. Typisk bruger jeg en studie mikrofon men har altid den på headsettet klar hvis det er ;)
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg er igang med en uddannelse, så meget afhængig af afleveringer osv. så har jeg tid. Men oftest kan jeg være på mellem 15:30 til og med 22:00 og hvis der er brug for det bliver jeg gerne længere oppe for at holde orden på serveren, dog ikke længere end 23:30.
  • Anden relevant information
    Jeg er en meget positiv person som altid prøver at få det bedste ud livet. Ser altid på den gode side samt aldrig fortrække mine venner fremt for sagens ofre.
Link til kommentar
Del på andre sites

Er du allerede staff på Zypress? Hvis ja, så synes jeg, at du skal overveje hvorvidt du gerne vil være staff på Stavox. 

Personligt ville jeg hellere foretrække en, som ikke have et andet staff-job, da man skal prioritere en server frem for en anden, som staff. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.