Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Dillerbob


Sonny

Recommended Posts

  • In-game navn
    Sonny
  • SteamID
    STEAM_0:0:85243358
  • Fornavn
    Sonny
  • Alder
    16
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Der må jeg komme med et nej men vil gerne prøve det og er meget lærenem. Men håber inderligt at i vil give mig en chance for at blive det.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er kan holde hovedet koldt når det kommer der til og jeg kender også et par stykker af dem og jeg snakker rigtig godt med dem. Plus jeg er meget snaksaglig og meget imødekommet. Jeg er god til at gøre ander folk glade og vil ivære en tid hjælpe dem med det de har brug for.jeg har også set et par videoer om hvordan man gør. Så igen vil jeg håbe i vil give mig en chance igen:) jeg skal også være en del Staff-teamet fordi jeg kan holde hovet koldt og vil aldrig give mine venner en fordel, for det vil ikke gøre det til en god server for de ander. Jeg købte garry´s mod kun fordi jeg så jers sever på youtube og har brugt 576 timer ved godt det ikke er så, maget men vil håbe på det er nok til at, jeg kan får en chance for at hjælpe serven til at blive god :)
  • Kendskab til ULX
    Jeg kender nogle af de ting man skal bruge som !hp !returnweps !armor !cb !HP !jail !unjail. men vil håbe i vil give mig en chance for at blive staff, jeg spiller en del på stavox og vil gerne have det bliver en super god server.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg synes jeg formulere mig godt. Jeg kan også godt snakke Engelsk når det kommer der til.jeg bruger også min mic så tit jeg kan og hvis det er den ikke virker kan jeg godt skrive hvis det skulle ske
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag: 14.00 - 21.30 Tirsdag: 15.00 - 21.30 Onsdag: 15.00 - 21.30 Torsdag: 15.00 - 21.30 Fredag: 14.00 til jeg ikke kan mere Lørdag: 10.00 til jeg ikke kan mere Søndag: 10.00 - 21.30
  • Anden relevant information
    jeg elsker at bruge min til på Stavox og så at man kan lære lidt om hvordan man skal snakke til ander mennsker. Jeg ville helt sikkert kunne bruge det til noget på et tidspunkt Tak fordi du ville bruge din tid på at læse netop min ansøgning det betyder rigtig meget og hvis det er så smid lige et +REP tak på forhånd
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.