Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] [R03] Staffansøgning - ✪ xD // cs.money


LucasHD

Recommended Posts

  • In-game navn
    lucasHD LCN
  • SteamID
    STEAM_0:0:62280184
  • Fornavn
    Lucas
  • Alder
    15
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    ja, på en css server der var jeg admin i ca 2 år, men ham der ejet den hvade ikke penge nok til at have den kørende og da der ikke var nok spillere eller penge vagte de at lukke den, har også haft min egen server kan dov ikke huske navnet på den men og kan godt blive presset ud i nogle situationer hvor at man er nød til at holde hovedet koldt,
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg har været Staff på min egen server, og har været med ejer på 2 jail servers, og den lukket fordi at der ikke var nok spillere til at serveren kunne køre da ejeren ikke havde penge nok.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har meget kendskab til ULX fra min ejen server, jeg har mange af de commands som i bruger i hovedet og og vis at jeg har glemt nogle kan jeg bare spørger jer til råds, med de commands jeg nu ikke kan huske eller gå i menuen 
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    jeg syndes helt klart at jeg er god formulere både skriftligt og mundtligt, da jeg har haft meget svært ved at stave syndes at jeg er kommet efter, og bruger altid min mic, der er nogle gange hvor jeg er til lan med men det er meget sjældent at jeg er til det
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    alle dage i kan få min uge skema (Mandag - 8:00 -15:00) (Tirsdag - 8:00 - 15:00) (Onsdag - 8:00 - 15:00) (Torsdag - 8:00 - 15:00) (Fredag - 8:00 - 15:00) og i weekenderne er jeg på til jeg vågner og til jeg går i seng ca: 02.00 eller 00.00.
  • Anden relevant information
    mine venner har vist mig denner server og er mega glad for at de har gjort de for det er en en god sever og der er den enste sever jeg spiller på altså dark rp elsker denne server fordi at men har næsten altid noget og lave
Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, JAKE卡斯帕 said:

+Rep

-Kan 100% se dig som admin :D

-Du hjælper folk som du ikke kender! :)

DET ER JEG JO NØD TIL SOFIE ;D

On 5/23/2017 at 17:36, wonderbase said:

han er sød holder hoved koldt han er sjov at snak med spiller ikk dum

har spillet gmod meget ved jeg

og for tjener at blive staff

TAK <3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutes ago, oZonix said:

+REP

 

-Flink fyr

-Kan reglerne

-Imødekommende

 HELD OG LYKKE

-oZonix

Tak 

Just now, Unichester#Vac said:

+rep

-god til rp

-kan relgerne 

-god til at hjælpe 

-moden 

Tak <3 bror

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.