Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Guzern


Guzern

Recommended Posts

  • In-game navn
    Guzern Bandidos
  • SteamID
    STEAM_0:1:83982133
  • Fornavn
    Gustav
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har været Staff på Stavox serveren før, og har været Head-admin på 2 Unturned servers, Dsv. var der ikke nok spillere til at serveren kunne køre rundt, og ejeren blev inaktiv. Jeg har også haft min egen Minecraft server som dsv ikke gik så godt for mig.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg føler selv at jeg gjorde et godt arbejde sidst jeg var staff på Stavox. Jeg føler også jeg holder hovedet koldt i cases og bare generelt. Jeg elsker at spille med forskellige mennesker og har intet imod at lære andre at kende og vil gerne have nogle flere personer at møde/spille med fremover på Stavox og i andre spil.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har meget kendskab til ULX fra mit tideligere job på Stavox, jeg har mange af de basale commands i hovedet og resten kan jeg bare finde i menuen, eller jeg kan spørge de andre staffs om hjælp.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg bruger altid min mic ingame. der har været 2 tidspunkter hvor jeg er blevet nød til at skrive. Første gang var da jeg var til LAN parte hvor man ikke kunne høre hvad jeg sagde, anden gang var mens jeg var staff. servere havde problemer så man kunne næsten ik høre hvad folk sagde ingame og blev nød til at skrive med folk frem for Voice chatting.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg skal ofte varme lidt mad eller cykle lidt før jeg komme hjem men her er mine skoledage. Mandag: 13:10-21:30 Tirsdag 14:45-21:30 Onsdag 14:45-21:30 Torsdag 14:45-21:30 Fredag 13:10-1:45 Lørdag 7/12-1:30 Søndag 7/12-21:30 Jeg bruger meget af min dag på Stavox, kan dog også finde tid til at spille andre spil men er mest på Stavox fra jeg kommer hjem til jeg går iseng
  • Anden relevant information
    Jeg startede på Stavox som den første server, efter et par måneder fik jeg gnisten og begyndte at lære alle de små ting der var specielt ved Stavox. Det jeg gjorde sidst jeg var staff, fortryder jeg virkelig. Det jeg gjorde var på ingen måde ment for at skade nogen. Det jeg gjorde var forkert af mig at gøre, jeg ville gerne fortryde mine handlinger men det er dsv. ikke muligt for mig, Grunden til jeg fløj inde i den base var fordi jeg snakkede med Dynn og 3 andre om en ''staff klage'' som var taget fuldt ud over TS. Jeg noclippede ikke for at raide dem, jeg gjorde det fordi vi ikke var sikre på om hvilke mure der var nocolided da de satte et stort spørgsmåltegn på hvordan jeg kom ind. Jeg savner virkelig at være Staff på stavox, og jeg savner at snakke med Staffsne i staffrummene. og hjælpe andre spillere, ligesom jeg blev hjulpet. Jeg håber i vil give mig en chance til. Emoyly, hvis du syntes det er for tidligt at jeg kaver en staff ansøgning efter mit demote send lige en PM, vil gerne vide det.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.