Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - MaczTV Stavox.com


MaczTV Stavox.com

Recommended Posts

  • In-game navn
    MaczTV Stavix
  • SteamID
    STEAM_0:0:188095230
  • Fornavn
    Marcus
  • Alder
    15
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja massere jeg har faktisk en hel del erfaring. Nu har jeg været staff på Stavox 2 Gange før. Første gange kunne det have gået bedre, Men kom ind igen senere hen. Hvor det gik helt perfekt. Jeg fulgte alle regler, Folk kunne lide mig. Og det gik som det skulle. Lige indtil min gamle skralde computer gik i stykker. Den var stoppet med helt at virke. Der var en hel vildt masse bøvl efter det. Men alt dette smider jeg et link til længere nede. (Hvis i vil vide hvorfor alt dette skete) Jeg har også anden erfaring med ULX Alle komandoer Straffe og generelt GMOD. Nu har jeg spillet GMOD i over 2000+ Timer (Har også min anden acc) Som jeg var staff på Så har jeg været staff på mere end 10Server (Populære & UPopulære)
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    I Skal vælge mig fordi
  • 1. Jeg kan tilbyde en hel masse Online Ti
  •  
  • 2. Jeg er meget let at kontakte
  •  
  • 3. Jeg kan holde hovedet koldt
  •  
  • 4. Jeg har en helt vildt masse erfaring
  •  
  • 5. Jeg kender Reglerne
  •  
  • 6. Jeg er aktiv
  •  
  • 7. Jeg vender aldrig nogle den kolde skulder
  •  
  • 8. Jeg er altid venlig & Rar at snakke med
  •  
  • 9. Folk kan lide mig
  •  
  • 10. Jeg har styr på mit
  •  
  • OBS: Hvis jeg på nogen måde laver det samme som første gang (Som jeg kan sige 100% Ikke vil ske) Vil jeg ALDRIG lave en ansøgning til Stavox igen. Da Dette bare viser jeg ikke kan klare så stort et job (Dette vil IKKE ske men skulle stadig lige smide det ind)
  • Kendskab til ULX
    En helt masse. (er nævnt)
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg taler & Skriver 100% Dansk Jeg har en ordentlig Mikrofon så folk også kan forstå mig
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg har jo som sagt en masse online tid. Men har lige lavet et skema Mandag & Tirsdag - 15:30 Til 20:00+ Onsdag - 14:30 Til 17:00 (Jeg går til klatring) Derefter til 20:00+ Torsdag - 15:30 til 20:00+ Fredag-Lørdag 10:00 Plus Minus. Til "Indtil jeg går iseng" 23:00+ Søndag 10:00 Plus Minus Til 20:00+
  • Anden relevant information
    Jeg har haft en lang pause. Dog har det skyldes et account skift (Til min nye) Så skulle jeg også have købt gmod & Jeg har haft ventet på min nye computer i en hel del tid LINK TIL ANDET OPSLAG. ANG COMPUTER PROBLEM OG PAUSE https://stavox.com/forums/topic/9510-jeg-er-tilbage/#comment-40011 *************************************************************************** TAK! Fordi du/i Gad at læse min ansøgning håber på det bedste :) Ha' en god dag
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Ziipen said:

Den må jeg sige et kæmpe -rep

 

Du kom tilbage i mandags og tror at du kan komme ind igen så hurtigt.

Han er tidligere staff herinde, og han har haft problemer med hans PC. Synes det er fair nok at han laver en ansøgning. Men at -rep på det grundlag at han har været inaktiv, synes jeg er forkert. Han har været rigtig aktiv de senest par dage.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, OpK skrev:

Han er tidligere staff herinde, og han har haft problemer med hans PC. Synes det er fair nok at han laver en ansøgning. Men at -rep på det grundlag at han har været inaktiv, synes jeg er forkert. Han har været rigtig aktiv de senest par dage.

Han har været "aktiv" i tre dage? Syntes lige han skulle lære serveren bedre at kende før han ansøger instant.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutes ago, Ziipen said:

Han har været "aktiv" i tre dage? Syntes lige han skulle lære serveren bedre at kende før han ansøger instant.

Hej Ziipen jeg forstår godt din mening. Jeg havde også ventet med at ansøge hvis det ikke var fordi den lige var åbnet

Og der kan gå en god lang tid, Før de åbner igen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MaczTV Stavox.com skrev:

Hej Ziipen jeg forstår godt din mening. Jeg havde også ventet med at ansøge hvis det ikke var fordi den lige var åbnet

Og der kan gå en god lang tid, Før de åbner igen :)

Jeg ønsker faktisk at trække mine ord tilbage efter jeg har fået afvide af OpK at du har været her længere tid en kun tre dage.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Lalle said:

-rep

flabet 

har været demoted pga admin abuse 

 

Hej lalle 

"Har været demoted pga admin abuse"

Ja det er lang tid siden

Fik enda en ny chance som gik perfekt "Som du også kan læse"

Men var så uheldig min PC gik i stykker så blev fyret pga Inaktivitet efter

Derfor ansøger jeg også igen nu :)

Just now, Ziipen said:

Jeg ønsker faktisk at trække mine ord tilbage efter jeg har fået afvide af OpK at du har været her længere tid en kun tre dage.

Mange tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.