Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - christianlt123


christianlt123

Recommended Posts

  • In-game navn
    mit in game navn er bob hansen
  • SteamID
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198176720182/home
  • Fornavn
    christian
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    jeg har været head Admin på en server for ca. et halvt år siden hvor jeg så sagde op efter servern blev så dårlig at den både lagede og blev bare sårlig at spille på. jeg har også haft admin på en server for kun 2-3 måneder siden man den server lukkede så ned så nu vil jeg gerne være staff her da jeg har spillet her i ca. 1 måned
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    at jeg har en god a faring med staff og jeg er kan spille næsten vær dag. jeg kan reglerne og lever mig ind i RP'en, og så elsker jeg bare at hygge mig med folk. jeg vil kunne hjælpe folk med deres problemer og vil bare gerne have det sjovt. som sagt har jeg spillet i lang tid og derfor kan jeg også de ting man skal kunne for at spille rp. jeg er en dreng med tålmodighed og vil gøre alt for spillerne som har det svært. jeg vil kunne tage det roligt om så spillerne ville svinde mig til, og bare være propokerene.
  • Kendskab til ULX
    har som sagt været head Admin på en server og det vil altså sige man skal kunne alle ULX. jeg ved godt der sagtens kan være andre kommands på den her server end alle andre. jeg har også en del kommands skrevet ned på min ipad som altid vil ligge foran mig, så den vil være til rådighed.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    jeg vil altid forsøge mundtligt kommunikation. jeg vil altid have en mic til rådighed men HVIS det skulle ske viol jeg godt kunne formulere mig skriftligt. jeg kan godt stave, MEN kan godt lave nogle få stavefejl som vil kunne ses, men det vil jeg altid forsøge at rette op på.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    mandag* 15:00 - 18:00 så skal jeg spise. kommer så igen klokken 19:00 og kan så spille til 21:00 ca. tirsdag* 15:00 - 17:00 så skal jeg til sport. kommer så igen klokken 20:15 og kan så spille til 21:00 ca. onsdag* 14:00 - 18:00 så skal jeg spise. kommer så igen klokken 19:00 og kan så spille til 21:00 ca. torsdag* 15:00 - 17:00 så skal jeg til sport. kommer så igen klokken 20:15 og kan så spille til 21:00 ca. fredag* 15:00 - 18:00 så skal jeg spise. kommer så igen klokken 19:00 og kan så spille 22:00 ca. lørdag* 11:00 - 18:00 så skal jeg spise. kommer så igen klokken 19:00 og kan så spille til 22:00 ca. søndag* 11:00 - 18:00 så skal jeg spise. kommer så igen klokken 19:00 og kan så spille til 22:00 ca.
  • Anden relevant information
    at mine forældre er skilt og derfor er det kun hver anden weekend jeg kan spille. jeg vil prøve at være GO ON DUTY så meget jeg kan men vil altså gerne spille rp selv nogle gange.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.