Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Ziipen


Ziipen

Recommended Posts

  • In-game navn
    Ziipen
  • SteamID
    STEAM_0:1:50262050
  • Fornavn
    Peter
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har tideligere arbejdet på SenoxRP & Sky-Zero.com hvor jeg virkelig brændte for mit job. Jeg fik en del erfaring inden for adminstartion, og hvordan man får folk kølet ned efter de har været udsat for et reglbrud.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg har som sagt tidligere været staff på andre servere med stor sucess. Jeg er meget sammenarbejdende, positiv, og altid har et smil på læben. Jeg er meget imødekommende mod andre mennesker og folk som jeg ikke kender. Jeg elsker at hjælpe til i hverdagen samt brænder jeg for lige præcis dette job. Her er en lille liste fra de servere som var størst, som jeg var staff på https://docs.google.com/document/d/1IsxVts80a3fTqbmw7LJImxsPlMDDCg25dXq3nCBcywU/edit?usp=sharing
  • Kendskab til ULX
    Jeg har god erfaring med ULX da Sky-Zero og SenoxRP benyttede sig af det. De mest brugte og standarte er "!jail", "!xban", "kick" osv. Mens jeg har været i diverse sager har jeg opdaget nogle forskellige komandoer som ikke orginalt er i ULX f.eks. "!carban/!cb", "!scene", "!visdeath" osv.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg er hurtig samt præcis på tasterne, men jeg fortrækker helst at bruge mikrofon.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag: 15-21 Tirsdag: 15-21 Onsdag: 15-21 Torsdag: 15-21 Fredag: 14-01(eller sernere) Lørdag: XX-XX Søndag: XX-22
  • Anden relevant information
    Jeg har været på Stavox siden 20 November, 2015 og derfra har en masse erfaring med serveren. Siden jeg har prøvet så mange gange at søge ind er det et tegn på jeg brænder for jobbet som Staff.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.