Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Breaky


Breaky

Recommended Posts

  • In-game navn
    Breaky
  • SteamID
    STEAM_0:1:78550049
  • Fornavn
    Sophus
  • Alder
    12
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Har ikke været staff på nogen Garrys Mod servers endnu. Har dog været staff på et par CS:GO Og Minecraft servers. Så ved okay meget om det at være staff: Dog ikke så meget omkring garrys mods community. Men det håber da at det kan lade sig gøre på Stavox. De Minecraft servers jeg spillede på og lavede lærte jeg rigtig meget af med de forskellige, Commands. De CS:GO Servers jeg var staff på, var okay store. Dem lærte jeg også meget af med håndtering af forskellige sager.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg er god til at holde hoved koldt i meget svære cases, og er god til at lytte til alle og høre begge personers side af historien, så alle parter syntes det er fair. Det er dog ikke altid det kan lade sig gøre. Grunden til at jeg ansøger er pågrund af jeg gerne vil hjælpe/støtte Stavox. Og er altid klar på at tage cases og hjælpe folk der har brug for hjælp. Er også meget aktiv på jeres server. Er inde så meget jeg kan.
  • Kendskab til ULX
    Har okay meget kendskab til ULX/Commands. Som jeg skrev lidt længere oppe, var jeg staff på nogen Minecraft Og Counter strike servers. Så lærte dog okay meget omkring Commands/ULX. 
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja. Jeg er god til at formulere mig, rigtig godt skriftligt og mundtligt. Bruger dog mest mic, medmindre der er utrolig med støj i baggrunden. Men det sker næsten aldrig. Kan dog godt finde på at snakke lidt hurtigt, da det er en dum vane, men er igang med at ændre på det. Så alle kan forstå mig.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Er VIRKELIG meget aktiv på Stavox. Så meget som jeg kan. Som er Lige når jeg kommer hjem til ikke orker mere. (Men det skal der meget til) Kan være på ca. kl Mandag: 13:15 ~ 21:00-21:30 Tirsdag: 13:15 ~ 21:00-21:30 Ondsag: 13:15 ~ 21:00-21:30 Torsdag: 13:15 ~ 21:00-21:30 Fredag: 13:00/14:00 ~ 03:00/04:00+ Lørdag: 8:00/9:00 ~ 03:00/04:00+ Søndag: 7:00/8:00+ ~ 21:30
  • Anden relevant information
    Jeg går ikke rigtigt til noget lige pt. Så har meget tid at spille på Stavox. Grunden til jeg ansøgte var at jeg ville Hjælpe folk, Reducere vente tiden på at staff'ne tager cases og reducere stressen på de andre staff's. Og i det hele taget hjælpe Stavox.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.