Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Oskar Ejlersen


Oskar Ejlersen

Recommended Posts

  • In-game navn
    Odder *AntZinMod
  • SteamID
    STEAM_0:0:89866440
  • Fornavn
    Oskar
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Har været HeadAdmin på zypress... Blev taget fra mig af falske claims. Mig og thais diskutere stadig om at jeg skal have det tilbage pga. han ik tror på mig...
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Eftersom at jeg har været headadmin på zypress i over et år og har derfor oplevet mange admin cases og situationer som admins kan finde sig i. Jeg tager for det meste det roligt, især under cases osv. 
  • Kendskab til ULX
    Jeg har jo været headadmin i over et år, så ja!
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja, jeg kan godt formulere mig og mine handlinger både skriftligt og mundligt
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    15:30 til 22 cirka alle hverdage og hele dagen næsten hver weekend
  • Anden relevant information
    Siden jeg stoppede med at spille på zypress har jeg spillet meget på Stavox og kunne godt tænke mig at hjælpe med at slå hammeren ned over dem som ikke gør som der står i reglerne.
Link til kommentar
Del på andre sites

Meget kort ansøgning. Du burde overveje hvorvidt du gerne vil være staff, for så bliver du nød til at uddybe dig mere.

Når det nu er sagt, så er du en fin RP-spiller, som er flink og forholdsvis imødekommende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.