Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] [R03] Staffansøgning - BoostedAnimal


BoostedAnimal

Recommended Posts


In-game navn

BoostedAnimal

 

SteamID
STEAM_0:0:45197944

 

Fornavn

 Magnus

 

Alder
15

 

Tidligere erfaring med administrative jobs
Ja! Jeg har været staff herinde på serveren 2 gange, jeg ser det nu mest som 1 da det kun var 1 uge jeg var væk. Ellers har jeg har egne serveren i spillene Minecraft og css. Minecraft var mest en server for venner imens at min css server ikke blev særlig populær og endte med at lukke efter et par måneder, sammen med min minecraft server

 

Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?

Som sagt har jeg massere af erfaring med at være admin/staff, hvilket gør at jeg ved hvordan man skal håndtere det. jeg har også været staff herinde før som måske også vil give mig en fordel. Jeg føler mig klar igen til at være aktiv og tage cases, sidste gang blev jeg demoted fordi at jeg ikke lavede nok, og jeg vil gerne få vendt jeres syn på mig :D Jeg spiller alle 7 dage om ugen i over 5 timer mindst! hvilket gør jeg kan være super aktiv. Jeg ved hvordan man skal håndtere cases, ved fx at holde hovedet koldt og holde de grimme ord inde. Ellers er jeg også en rigtig positiv person, som næsten aldrig blir "rigtig" sur. jeg har også spillet på serveren i over 900 timer, så jeg kan nærmest alle reglerne i hovedet, ellers må jeg få opremset en regel af en anden staff :D 

 

Kendskab til ULX
Ja! jeg har som sagt være staff herinde før så jeg kender alle nødvendige commands til at være staff! :D dog har i sikkert putted nogen flere ting ind siden sidst, som jeg self nok skal få lært

 

Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
Jeg er god både mundligt og skriftlig, dog kan jeg have nogen dage hvor jeg snakker rigtig hurtigt, hvor det så ender ud i at jeg mumler. Det har nok også lidt at gøre med jeg er lidt genert og har et
rimelig lavt selvværd.

 

Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
Alle dage om ugen ;)

Mandag - 14:35 - 22:00

Tirsdag - 15:20 - 22:00

Onsdag - 14:35 - 22:00

Torsdag - 15:20 - 22:00

Fredag - 13:00 - 01:00+

Lørdag - 9:00 - 02:00+

Søndag - ??? - 22:00

 

Anden relevant information
Til hverdag går jeg i 8 klasse og skal til at op i 9 klasse, jeg kører også med aviser 6 dage om ugen som tar omkring 30 time at køre med. Ellers har jeg det med at mumle og snakke for hurtigt, det har lidt at gøre med at jeg er bange for at folk ser mig som en underlig/dum person. Hvis jeg fx siger noget forkert, som det altid ender ud med. Jeg er tit meget genert (Dog mest irl). Jeg vil gerne have en sidste chance som staff, fordi at jeg gerne vil vise at jeg kan mere end dengang jeg var staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, Bims skrev:

+REP

Flink

Imødekommende

Nice gut 

 

Held og lykke Boosted 

// Bims

 

42 minutter siden, Sebastian skrev:

+REP

 

Tidligere admin

flink

snakker pænt til andre spiller

 

Held og lykke BoostedAnimal

 

1 minut siden, Kagen skrev:

+Rep

 

- Tidligere staff her på stavox

 

- Kan reglerne

 

- Er sød ved andre

 

- Snakker pænt

TAK DRENGE! <3 :* :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.