Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:53784021

Hvorfor skal du unbannes: Jaa så er jeg tilbage igen igen. Jeg står i denne situation at jeg blev unbanned igår og var inde og spille på serveren, jeg sad inde på serveren og roleplayed næsten hele dag og hyggede mig, så idag prøver jeg at joine og jeg r banned igen jeg tænker så lidt nå forsatan jeg var da ikke et problem igår, finder så ud af at det er min gamle ban der er trådt i kraft igen med alt accounts og alt det der pis, som jeg gerne erkender fuldt ud er forkert og at hvis i har en nul tolerance overfor folk der har brugt alt accounts er det også iorden men jeg gør alligevel forsøget og tager den gerne og ts da det vil gå meget nemmere med samtalen og vi kan få sagt det vi vil have sagt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:53784021

Grund: [RE-BAN]Mic Spam - Admin Disrespect - Blander sig i cases - Ændrer jobtitel til 'Peterpikfjæs aka Houston' - Alt account x2 - Lyver for staff

Navn: -Robin- CSBlast.com

AdminID: STEAM_0:1:43165997 - Houston [senioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 22-05-17 00:17


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.