Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request //Holk Bandidos


Holk

Recommended Posts

STEAM_0:1:84791271

 

Hej.

 

Jeg blev banet for Nlr X2 Og Rdm X2. Her er historien

 

Mig og mine to venner sad om natten i mellem 01.00 - 02:30 og spillede på stavox, da ene meget hyggelig og sjov stemmening blev optrappet, vi den ene gik som borgmester og mig og min anden ven gik som pet agenter, så gik vi ned i pd og skød hinanden. Vi vidste selvfølgelig godt vi ikke måtte, men eftersom der ikke var så mange inde, så var vi dumme og valgte at ''Drengerøvs'' Hygge lidt. Jeg fortryder det ekstremt meget, og er sikker på det ikke kommer til at ske. Jeg vil elske at få unban igen, fordi det er første gang jeg for ban på stavox og er pænt meget nedern over det. Vil gerne hilse at sige at jeg er meget seriøst når jeg skriver det her, Det kommer ikke til at ske igen! og det er virkelig noget jeg groft fortryder jeg gjorde.

 

Mvh Holk Bandidos.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:84791271

Grund: Rdm x2 , Nlr x2

Navn: Holk Bandidos

AdminID: STEAM_0:1:59856354 - Merlin

Unban: 23-05-17 01:38

Banned: 21-05-17 01:38


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Greenberg said:

Har lukket din anden, så vi tager den bare her inde. Jeg tager lige kontakt til Merlin i løbet af dagen, og høre ham ind til det.

Okay, det er en aftale :)

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutes ago, Merlin<3 said:

Kom med 4 gode grund til et unban så kan vi tage den derfra

1. Jeg fortryder det sindssygt meget

2. Kan selv se at det var dumt! Og ved jeg ikke gør det igen.

3. Har spillet meget inde på stavox, og tager roleplay seriøst, gjorde det kun pga den stemning der blev optrappet.

4. Har savnet så pisse meget at joine og spille der inde, og har sagt flere gange til mine klasse kammerater "Hey, skal vi spille stavox?" Og så bag efter tænkt "når jeg er jo baned" og været rigtigt nederen over det.. 

5. Du får lige den 5. Jeg har virkelig lært af min fejl 

 

- jeg siger fuldt ud med alt min ærlighed, det kommer ikke til at ske igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.