Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - Dope


zWuiK

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:121949211

Hvorfor skal du unbannes: Hvorfor skal du unbannes: Jeg spawnede en prop, fordi jeg troede at den specifice prop var blacklisted. En anden spiller der havde adgang til mine props, synes det var sjovt at kaste den ned ijorden (og ramte mig). Jeg ville se om jeg kunne skyde proppen, og slettede den ikke. (Det var en barrel, troede den var eksplosiv) Personen valgte at forsætte, jeg prøvede at stoppe proppen med min physics gun, men lykkes ikke. Derefter kom en admin Flyvende hen til mig, og bannede mig og personen PERMENENT. Han sagde vi spiller amerikansk fodbold, jeg sagde bare ja ja for ikke at blive banned, og troede ikke der var konsekvenser. Jeg synes mit ban er unfair, da det ikke var mig der gjorde det slemme i situationen, jeg forstår at jeg var med på en eller anden måde, men ikke min skyld. Jeg forstår at bare fordi man har købt noget derinde har man ikke ekstra rettighedder, men hvorfor skulle jeg gøre noget, der kunne få mig permbanned når jeg har købt Like 7 Millioner og VIP 1 gang, og spillede der inde i like 500timer i alt nonstop. Jeg ville havde accepterede 1 uges ban, men permenent er udover mine grenser, da det ikke var min skyld. Jeg håber i forstår og acceptere mit problem. (Lad mig underrette at handlingen ikke har ført skade til nogen andre spillere, og at lignende ALDRIG sker igen.)

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:121949211

Grund: Propsurf - Proppush

Navn: Dope

AdminID: STEAM_0:1:59753919 - Middi [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 07-04-17 20:23


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Det står da, i min unban request! Det var mig der spawnede en barrel fordi jeg troede den var ekspoliv, og en der havde adgang til mine props (glemte at fjerne bga. dupe osv, adgang) - begyndte at kaste rundt med den, jeg prøvede at stoppe den, og så kom en admin flyvende imens, at jeg blev ramt af den, bga. den anden spiller, adminen havde ikke lige humør til at lytte til hvad der skete, men perm banned os begge.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutes ago, Tobeh said:

Det står da, i min unban request! Det var mig der spawnede en barrel fordi jeg troede den var ekspoliv, og en der havde adgang til mine props (glemte at fjerne bga. dupe osv, adgang) - begyndte at kaste rundt med den, jeg prøvede at stoppe den, og så kom en admin flyvende imens, at jeg blev ramt af den, bga. den anden spiller, adminen havde ikke lige humør til at lytte til hvad der skete, men perm banned os begge.

 

Det forklare hvilken prop du brugte, men ikke hvor handlingen foregik. F.eks var det i industri eller i byen?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Greenberg skrev:

Det forklare hvilken prop du brugte, men ikke hvor handlingen foregik. F.eks var det i industri eller i byen?

Det forgik på Rockford, ude på landet, proppen var en barrel/tønde, der ligner dem der kan ekspoldere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Greenberg skrev:

Dumt spørgsmål kan jo se hvornår du er blevet bannet.. -.-

Kan jeg være sikker på at der ikke sker noget lignende igen?

Ja, du kan være %100 sikker på at lignende ALDRIG sker igen, som jeg også skrev i min request.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.