Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning


Matt

Recommended Posts

Ingame navn: Matt


SteamID: STEAM_0:0:70748498


IRL Navn: Andreas


Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, jeg har været admin på et par serverer, dog kun serverer som ikke var på Gmod.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:

Fordi jeg har meget styr på reglerne og jeg elsker at hjælpe folk og jeg syntes det er sjovt.Jeg hader når man får en unfair straf, så det vil jeg gøre alt for at det ikke sker. Jeg lytter til alle der har noget at sige.Jeg er altid glad og klar på at løse en opgave og går altid efter at få det bedste resultat.Jeg tolererer ikke racisme det er jo dumt at man skal dømme folk på hvilken hudfarve de har. Jeg bliver ikke særlig let sur og tager ikke så mange ting personligt fx. når folk kalder en noget grimt.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har spillet Gmod i 673 timer og langt over halvdelen er DarkRP.Jeg prøver altid at få det positive ud af ting og jeg vil altid sørge for at alle får en fair straf og jeg har meget erfaring med mod eller lign.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, de basic ting kan jeg godt som fx. !goto !returnweps !bring !god osv. Men jeg lærer hurtigt og jeg er sikker på at jeg hurtigt kan lære resten af det. For jeg er altid klar på at lære noget nyt.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydene? Bruger du ofte din mic ect.?:

Ja, jeg er ret god til dansk og jeg er også ret god til engelsk. Jeg stammer lidt men det er ikke så meget.

 

På hvilken tid af dagen har du muglighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag, tirsdag og onsdag 15:00-21:30 torsdag 14:00-21:30 fredag 14:00-00:00 lørdag 10:00-00:00 søndag 10:00-21:30.

 

Anden relevant information omkring dig du syntes vi skal vide?:

Jeg hedder Andreas og går i 6. Klasse og bor på Fyn. Jeg elsker at spille computer, fordi jeg har det altid sjovt. Det gør mig bare meget glad at spille computer, derfor spiller jeg fra jeg kommer hjem fra skole til jeg skal i seng. Jeg har en mor, en far og en lillebror. Jeg er altid glad og klar på nye opgaver.

 

 

Tak fordi at I læste min ansøgning.  Håber I kan lide den. :)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.