Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Guttenborg


Guttenborg

Recommended Posts

Ingame navn:  Guttenborg
SteamID: STEAM_0:0:83103695
IRL Navn: Rasmus Guttenborg
Alder: 15 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja jeg har været mod på et par servere før.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Du/i skal vælge mig fordi har spillet på servern lige siden den åbnede og er en loyal og trofast spiller jeg er på servern alle dage i ugen, jeg kender stor set alle på servern


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg kan godt finde ud af ULX men der er sikkert mange flere ting jeg ikke har kendskab til i form af flere ULX kommandos.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Ja jeg er dansker og kan skrive og snakke dansk jeg bruger kun min mic fordi er bedre til at snakke end at skrive jeg kan sige og udfolde mig på andre måder end jeg kan når jeg skriver, jeg kan også Norsk er kvart Nordmand.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Jeg kan komme på ca ved en 3. tiden mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag . Lørdag og søndag bliver den nok omkring kl 1-2.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg bor i køge på sjælland går i 9.klasse på en lille privatskole.


 

Håber i/du ville tage godt imod min ansøgning.

-Guttenborg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.