Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning (MagnusBD)


MagnusBD

Recommended Posts

Ingame navn: MagnusBD	
SteamID: STEAM_0:1:45795975
IRL Navn: Magnus	
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg er admin på 3 cs go servere hvor den ene havde en gmod server hvor jeg spillede,Det skal lige siges at jeg lige nu kun bruger tid på jeres server.Jeg har været admin i 3 år nu og ved godt hvordan en admin opføre sig.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg er en gammel admin og ved hvordan man opføre sig da jeg har været admin over flere år og ifølge mig har den rette alder.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Jeg har lidt kendskab da jeg har snakket med folk der bruger det, og ville hurtigt kunne lære det.

Kan du skrive og snakke dansk flydende?. Bruger du ofte din mic etc.?:Jeg er født og opvoksed i Danmark og kan flydene dansk og rimeligt godt engelsk hvis der nu skulle komme en udlændinge.Jeg bruger min mic hele tiden og især i casses.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Jeg ville kunne være på fra kl 15:30 til 22 i hverdagene og i weekenderne 9-03.Hvis jeg skal noget vil jeg give kontakt.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:Du vil næsten altid kunne få kontakt på mig da min steam er connected til mobile og altid har min bærbar åben.
 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Mangler lidt aktivitet:Har spillet 100 timer de 2 sidste uger på stavox.
  • Er i for mange admin sager: Men jeg vinder også mine admin sager.
  • Holder ikke reglerne:Det rigtigt jeg ikke altid holder reglerne men det ville jeg hurtigt kunne ændre.Men hvis jeg overhovedet ikke holdt reglerne ville jeg have fået ban.Har fået et ban og der fik jeg unban igen :) 

    Jeg ændre mig ikke fordi nogen siger til mig jeg skal ændre mig jeg har det sjovt med folk på serveren.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.