Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning.


Saugmann

Recommended Posts

Ingame navn: J0hn Cena 
SteamID: STEAM_0:1:51060516
IRL Navn: Daniel Østergård Saugmann
Alder: 15 År

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej. Har aldig rigtigt ansøgt før nu, men har tænkt på det mange gange.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg har spillet DarkRP i over 100 timer, kender regler ud og ind og kan være online tit. Så er jeg fair og kan taget selv de mest mærklige situationer seriøst.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, det har jeg og kan godt bruge det, kan de basic ting man skal kunne.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja, jeg kan godt snakke/skrive flydende dansk og bruger min mic når det er nødvendigt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Kan være på næsten alle dage om ugen efter kl 15:30, men nogen gange skal man jo også et eller andet. :)

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Nej ikke rigtigt, men håber i vil acceptere mig Ansøgning, det vil i ikke fortryde

- Daniel
Link til kommentar
Del på andre sites

Har nærmest ik set dig? 

 

Du kan ikke alle regler da du spørger mig om fx: Må man skyde igennem one-way props hvor du ikke engang må have one ways.

 

Lidt tynd ansøgning, ville gerne se lidt mere på de forskellige svar.

 

Det bliver desværre et -rep fra mig af.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.