Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mad


Don Granede

Recommended Posts

det ville være fedt hvis i kunne tilføje mad til stavox så man kan åbne resturanter og have flere muligheder for at tjene lovlige penge. det ville også gøre så man ikke heletiden ville kunne rende rundt og lave hvad man selv synes fordi man også skal tænke på mad.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det vil bringe mere RP ind på serveren ja, og det er som sådan også et godt forslag. Men har du prøvet de servere hvor der er "Hunger" på? Det er død irriterende at man lige pludselig løber langsomt, fordi du lige har glemt at spise en hotdog. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Måge said:

Min mening er at det kun skal give liv og der ikke er en hunger bar,

Så altså hvis man mangler liv så kan man lige spise en hotdog.

 

 

Hvis vi gør det, så bliver det alligevel ikke brugt. Folk går bare hen i spawn og henter liv, eller tilkalder en læge. 

 

Men hvis det blir taget ind, så syntes jeg vi skal gøre som Måge skriver, hvor det er med liv, og ikke med hunger. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...
On 15/5/2017 at 08:07, TacoCat :D said:

Hvis vi gør det, så bliver det alligevel ikke brugt. Folk går bare hen i spawn og henter liv, eller tilkalder en læge. 

 

Men hvis det blir taget ind, så syntes jeg vi skal gøre som Måge skriver, hvor det er med liv, og ikke med hunger. 

Men hvis der så var kok vil man ikke kunne tage liv fra spawn. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.