Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning NURZHAN


Nurzhan

Recommended Posts

Ingame navn: nurzhan


SteamID:  STEAM_0:0:54322411


IRL Navn: mads


Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har været mod på en css server for et stykke tid siden jeg har også  jeg været mod på den tidligere stavox hvor jeg var det til den blev resat og nye ejere

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:jeg er mere kvalificere fordi jeg har spillet på serveren i lang tid. og jeg har været i mange cases med admin hvor jeg følger med og for det meste føre jeg ordet. fordi jeg kan sætte ord for mine handlinger og jeg kan mange regler og ting på serveren så jeg hjælper mange af de nye mods med hjælp til commands og admin sager. og jeg er gode venner med næsten alle inde på serverren :D så folk kan godt lide mig

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja kan næsten dem alle sammen fra den tidligere stavox

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja jeg bruger næsten kun min mic især når jeg er i cases :D og jeg kan flydende dansk

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på næsten alle weekenden og har ca 4 timer hverdag som jeg kan være klar i :D

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg syntes selv jeg er en god spiller troler ikke men kan self bryde lidt regler ved en fejl det gøre alle jo men holder mig gode venner med spillere og admins/mod så tror det vil blive godt og få en som mig ind i jeres team nu når jeg har været så mange gange har været en mod uden commands når jeg hjælper i cases med regler og straffe :D

 

håber i nyder min ansøgning

 

//NURZHAN

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

  • Du blev bannet for mindre end 1 time siden.
  • Du taler flydende dansk, men du skriver ikke helt flydende.

Vil også tilføje at din ansøgning ser lidt tynd ud, og din erfaring fra CS:S servere er ikke relevant for GMod/DarkRP servere.

Link til kommentar
Del på andre sites

metro kan godt skrive flydende dansk men skriver mange fejl i admin chat det har du ret i det er fordi jeg skal skrive hurtigt fordi jeg enden køre eller løber for ikke bare at stoppe og stå i vejen :D og vi har taget den ban før som var en misforståelse

 

 

 

//nurzhan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.