Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:37672384

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg har været bannet i ca (4 Måneder) ----- edit - (1 måned) nu og jeg er meget ked af det jeg har gjort på det tidspunkt og jeg mener selv jeg er blevet meget bedre til RP så jeg håber jeg kan få en chance til :disappoint: så jeg kan få lov til at spille på den Bedste server igen :) og jeg låver jeg nok skal læse være alle reglerne Mange Mange Gange og være meget bedre til at overholde reglerne :) Så Mange Gange Undskyld!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:37672384 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Troll, Skyder random, forsøg på mass rdm.

Navn: DJ DK

AdminID: STEAM_0:0:21739064 - Suprme [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 04-04-17 20:52

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Glen Andersen said:

Kom med 6 gode grunde til at vi skulle lukke dig ind på Stavox igen

Okay 
1. Jeg er meget glad for at spille der inde og jeg elsker alle de muligheder der er af ting man kan i forskellige jobs 
2. Jeg er meget ked af det jeg har lavet i min fortid og jeg har indset min fejl og undskylder 
3. I er et mega godt community og jeg syntes i er meget godt organiseret, derfor syntes jeg i er de bedste at spille på 
3. Jeg vil virkelig gerne prøve at få en chance til og vise at jeg har lært af mig og vil være bedre til tingene og reglerne
4. Jeg syntes i er nogen gode mennesker inde på serveren og jeg vil elske at kun spille sammen med dem igen 
5.  Jeg Mener Virkelig! at jeg vil være god for nu af og overholde tingene 
6. Jeg vil hjælpe andre og være et godt eksempel for andre om at man kan godt blive en bedre person og bedre til rp, selvom man måske har brudt nogen regler på et tidspunkt


Jeg håber at i vil give mig en chance 

----- Med Venlig Hilsen (Mad Max Style)  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.