Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gang rygmærker


Message added by DetBareMads

Bliver der arbejdet på

Recommended Posts

14 minutes ago, Dromis Fungaro said:

Når okay, men tal lige pænt ser ingen grund til at du skal skrive sådan. For har du ikke noget godt sige så hold det for dig selv 

 

- Dromis

 

Jeg ytre bare min mening om dit foreslag

 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, Dromis Fungaro said:

Jimmi det har jeg heller ikke noget problem med men det du siger mit billed er "lort" kunne havde været sagt på en anden måde og pænere måde

 

- Dromis

 

Yea det har du jo ret i. Det kan jeg faktisk godt se.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 11. maj 2017 at 14:53, Marcus said:

Så syntes jeg i hvert fald man skulle lave sit eget billede og ikke bare tage det fra Google.

Øhm marcuss jeg har så selv lavet det med en af mine venner vingerne er lavet af mig og det andet er lavet af min vens far som er rimlig god til sådan noget ;-)

On 11. maj 2017 at 14:53, Marcus said:

Så syntes jeg i hvert fald man skulle lave sit eget billede og ikke bare tage det fra Google.

Og en anden ting er at det er faktisk min gruppe i haslev så 

tænk før man skriver ;-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 15. maj 2017 at 19:48, ZlaskeDrengen said:

Dromis, det er ikke dit, eget billed, stop nu bare!. Du kommer tydeligvis ikke langt med at lyve.

 

On 15. maj 2017 at 19:48, ZlaskeDrengen said:

Dromis, det er ikke dit, eget billed, stop nu bare!. Du kommer tydeligvis ikke langt med at lyve.

 

 Zlaske du har tydeligvis intet forstand på noget men så okay kom og mød os i haslev og se vores rygmærke 

nu hvor du er så smart ik ;-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Dromis Fungaro said:

 

 

 Zlaske du har tydeligvis intet forstand på noget men så okay kom og mød os i haslev og se vores rygmærke 

nu hvor du er så smart ik ;-) 

Smid lige et billede op af det, er meget interesseret i hvordan jeres placering af skrifttypen ser ud i virkligheden. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Dromis Fungaro said:

Yes yes 

vi tager billeder snart vi skal lige have samlet os alle 

Ka' du ikke bare smide et billed op nu - det er ikke fordi, at jeg har brug for at se jer sammen, jeg vil bare se skrifttypens placering. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Kommer lige et langt google link.

 

https://www.google.dk/search?biw=1829&bih=918&tbm=isch&sa=1&q=warriors+mc+danmark&oq=warriors+mc+danmark&gs_l=psy-ab.3..0i24k1.3314.4746.0.4864.4.3.1.0.0.0.65.184.3.3.0....0...1.1.64.psy-ab..0.2.73....0.4IFvUwHKC_Y

 

Du har ikke selv lavet det, du har intet agument og vi har ingen der behøves skændes. Lad vær med at tage credits for noget andre har lavet.
Lav dit eget i stedet for at på stå du selv har lavet det billede der.

Gider godt nok ikke se at man tager credits for noget andre har lavet.. Så dumt.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, S-M-O-K said:

Hvorfor Google billeder? Man kan lave dem selv de skal være 16x16 de Lan nemt ses og så er det bare fedt generelt. Sådan var det da i Arma da (y)

 

Det var nu mere fordi han hentyd til at han selv havde lavet det, hvor jeg så bare fandt frem til at det nok ikke var ham.

Ja det var gode tider da folk lavede deres EGET og det så fedt ud, som f.eks Arma som du nævner, savner squ også Arma RP Haha.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 7 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.