Hop til indhold
Stavox

[Solved] er det dumt


KICK

Recommended Posts

1 hour ago, KICK said:

er det ikke dumt at man ikke må være bange for pulles våben. Hvis en politimand kom hen til mig med en gun i hånden så vil jeg der føle mig truet.

Det som der endelig står er, at du ikke må skyde politiet med den grund. Dog må du jo gerne RP, og spørge om de f.eks ikke lige vil tage deres våben væk eller ligende. Du skal bare ikke handle ud fra deres våben

Link til kommentar

Hvad er der dumt i den regel?

Ligesom der står i reglen "Politiet har en grund til at have våben fremme"

 

Hvis der nu var terror her i Danmark,

ville du så være bange for politiets våben?

Jeg gætter på du svarer nej, hvis ikke ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige

 

Håber reglen giver mere mening nu

 

\\Måge:freakout:

Link til kommentar
14 hours ago, Måge said:

Hvad er der dumt i den regel?

Ligesom der står i reglen "Politiet har en grund til at have våben fremme"

 

Hvis der nu var terror her i Danmark,

ville du så være bange for politiets våben?

Jeg gætter på du svarer nej, hvis ikke ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige

 

Håber reglen giver mere mening nu

 

\\Måge:freakout:

Hold da kæft et lorte eksempel....

Prøv nu at læse hvad han skriver før du fyrer noget lort ud, det har jo ikke en skid med terror at gøre, det er når man bare går rundt, og lever det normale liv. (Tænk før du skriver.)

 

Og han har da også fat i noget, det er da mærkeligt at han ikke har nogen frygt fra betjente, som hæver deres våben i mod dig, og man bare må løbe videre.

 

Tænk på det her - Du går ude ind i en butik, og begår et voldsomt overfald (Måske med kniv eller lignende), politiet står og hæver deres håndpistoler op (Eller anden form for våben), da de er blevet tilkaldt. I virkeligheden ville man stoppe op med det samme, og vise man har respekt for dem og deres våben (Aka fearRP). Men i Gmod er det noget helt andet, så må man bare løbe væk og være pisse ligeglad, og lade som ingenting.
 

Hvilket virker mærkeligt, fordi hvis der er nogle man respektere så er det da politiet.

 

 

Link til kommentar
1 hour ago, Taroux said:

Hold da kæft et lorte eksempel....

Prøv nu at læse hvad han skriver før du fyrer noget lort ud, det har jo ikke en skid med terror at gøre, det er når man bare går rundt, og lever det normale liv. (Tænk før du skriver.)

 

Og han har da også fat i noget, det er da mærkeligt at han ikke har nogen frygt fra betjente, som hæver deres våben i mod dig, og man bare må løbe videre.

 

Tænk på det her - Du går ude ind i en butik, og begår et voldsomt overfald (Måske med kniv eller lignende), politiet står og hæver deres håndpistoler op (Eller anden form for våben), da de er blevet tilkaldt. I virkeligheden ville man stoppe op med det samme, og vise man har respekt for dem og deres våben (Aka fearRP). Men i Gmod er det noget helt andet, så må man bare løbe væk og være pisse ligeglad, og lade som ingenting.
 

Hvilket virker mærkeligt, fordi hvis der er nogle man respektere så er det da politiet.

 

 

Du er godt nok konstruktiv.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.