Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:167457890

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg synes servern, er fed og bliv banned bagefter for langtid siden ca. 5 månder, og er stadvæk permenet ban. Så vil rigtig gerne unbanes fordi jeg er ved at spille gmod, igen og det er den eneste danske god server, jeg synes der er god. Jeg lover at jeg ikke bryder reglerne igen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:167457890 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: LTAP + NLR + Skriver 'Fucking lorte server', Lyver i case. skyder uden grund i case, Tydeligvist ingen interesse i Serveren

Navn: MrKing

AdminID: STEAM_0:0:114885897 - Peanut [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 24-12-16 18:21

Link til kommentar
Del på andre sites

17 hours ago, king_husmusMC said:

1. Jeg elsker serveren

2. jeg overholder reglerne

3. Alle mine venner spiller der inde

4. det er danmarks bedste server 

5. De har gode staffs

 

Hvis det er din holdning. Hvad fik dig så til at lave LTAP,Bryde NLR,Skrive at det er en F***ing lorte server, og skyde i case?

Link til kommentar
Del på andre sites

On 9/5/2017 at 15:41, Peanut said:

Hvis det er din holdning. Hvad fik dig så til at lave LTAP,Bryde NLR,Skrive at det er en F***ing lorte server, og skyde i case?

Jeg undskylder for det jeg har gjort. Jeg lover jeg ikke gøre det igen. Jeg havde ikke læst reglerne der, det har jeg nu

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.