Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] [R02] Staffansøgning - Gaming1_DK


Vinther

Recommended Posts

  • In-game navn
    GamingDK
  • SteamID
    STEAM_0:1:78554375
  • Fornavn
    Magnus
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeps, jeg har tidligere været administator på “ Grand Theft GMod”. Jeg er klar over at der har været noget konkurrence tidligere, men det håber jeg ikke får nogen betydning for min ansøgning. Nok om GTG. Jeg lærte hvordan jeg skulle håndtere admin cases, og bruge ULX Kommandoerne. Jeg kan holde hoved koldt i pressede situationer, og tage en fornuftig beslutning. Så ja, jeg har skam erfaringer som administrator.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jamen i skal vælge mig fordi, jeg er en dreng som altid har et smil på læben og klar på sjov. Jeg har efterhånden lært reglerne ind på rygraden, da jeg har spillet næsten 1000 timers stavox RP. Jeg er en person som kan sætte mig ind i andres behov, og hjælpe dem på rette vej. Som tidligere nævnt har jeg jo, en del erfaringer som staff, og kan dermed næsten alle ULX Kommandoerne. Jeg er god til at håndtere pressede situationer i admin cases. Jeg indebære en god egenskab, jeg er god til at kommunikere og og løse problemer. Jeg taler langsomt og tydeligt, så alle kan forstå mig. Jeg ELSKER at tage cases, og hjælpe folk. Jeg lavede ikke andet på “GTG”. Jeg kunne aldrig finde på at give mine venner fordele i cases. Da jeg synes en god admin skal være neutral. Jeg er ikke bange for at hæve tonen hvis det bliver nødvendigt, men håber selvfølgelig ikke dette bliver nødvendigt. Jeg tror det var det, hvis i har nogle spørgsmål, er i mere end velkomne til at hive mig til siden. :D
  • Kendskab til ULX
    Jeg har et godt og bredt kendskab til ULX kommandoerne. Kender også godt til jeres custom kommandoerne, så det bliver ikke noget problem. Jeg har administreret flere server igennem tiderne, hvilket kun har medført til positive ting.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt. Jeg taler altid langsomt og tydeligt, så alle kan forstå hvad jeg siger. Jeg er god til at føre dialoger med folk, og føre dem på rette vej. Jeg bruge altid min Mikrofon, da jeg synes det ødelægger Rp’en, når man skriver.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Skema hvornår jeg kan være på serveren: Mandag: 15:30 - 21:00 Tirsdag: Kan ikke fordi jeg har et arbejde Onsdag: 16:00 - 21:20 Torsdag: Går til noget Fredag: 15:20 - til jeg ikke har lyst mere Lørdag: 10:30 - til jeg ikke har lyst mere Søndag: Fri dag
  • Anden relevant information
    Jamen jeg hedder Magnus i virkeligheden, og er 14 år. Jeg har altid et smil på læben og kommer godt ud af det med alle. Jeg brænder for at hjælpe folk, og nyder det faktisk også. Jeg er meget imødekommende overfor nye mennesker. Jeg bruger rigtig meget af min tid foran computeren.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.