Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Mar1us buch


Ronni

Recommended Posts

  • In-game navn
    Marius RS
  • SteamID
    STEAM_0:1:38458185
  • Fornavn
    Marius
  • Alder
    0
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja jeg har eafaring er tidligere admin på en server som dsv er lukket er blevet tilbudt admin på en server
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    I skal vælge mig som staff fordi jeg nogle gange snakker sammen med admins inde på serveren og har stor eafaring med staff tager altid de rette beslutninger i en case tar det helt roligt hisser mig aldrig op og snakker grimt og er ikke ordblind eller noget
  • Kendskab til ULX
    Ja jeg har god kendskab til ULX og har tidligere erfaring med ULX
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg bruger ALTID min mic her for tiden har den været lidt dårlig men endenlig har jeg taget mig sammen til at fixe den og dermed er blevet meget bedre
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag 15.00 - 21.00 Tirsdag 14.00 - 21.00 Onsdag 14.45 - 21.00 Torsdag 14.00 - 21.00 Fredag 14.00 - 24.00 Lørdag 7.00 - 24.00 Søndag 7.00 - 21.00
  • Anden relevant information
    Jeg går ikke til nogen sport som forhindre mig i at spille
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.