Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] [R02] Staffansøgning - Siixsten


Siixsten

Recommended Posts

  • In-game navn
    Siixsten
  • SteamID
    STEAM_0:0:26761972
  • Fornavn
    Oskar
  • Alder
    17
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har ikke tidligere erfaring med administrative jobs i G-mod. Jeg har dog været admin på en rust server, hvor jeg havde rigtig meget ansvar da jeg var en af de eneste admins der egentlig var online næsten hver dag. Dog ville jeg utrolig gerne lære at være admin i gmod, da jeg bruger meget tid på det spil.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg synes i burde vælge mig fordi, jeg har ret styr på reglerne inde hos jer, jeg er ikke uvenner med nogle ind på serveren, jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt. Jeg vil selv sige jeg er over den gennemsnitlige alder da jeg som skrevet er 17 år. Jeg føler selv jeg ville være en fornuftig admin, selvfølgelig lige efter lidt læring omkring de forskellige commands. Jeg kender dog kun nogle få af de commands som bliver brugt, det er dem som bliver brugt meget inde på jeres server. Jeg føler selv jeg er god til at tage ansvar, det synes jeg på det grundlag af at jeg sidder i kassen hvor jeg har utrolig meget ansvar for at håndtere pengene rigtig!
  • Kendskab til ULX
    Jeg har ikke kundskab til ULX, men ville rigtig gerne lære at bruge det og jeg er utrolig lærenem, og vil rigtig gerne bruge tid på at lære det!
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg bruger min mic hver gang jeg spiller Rp, og jeg synes selv jeg er rigtig godt til at formulere mig! Mine karakterer i dansk i 9. og 10. klasse var 10 så helt dårlig til at formulere mig er jeg vidst ikke. Jeg er halv svensker og har boet i Sverige de første 6 år af mit liv, men man kan på ingen måde høre at jeg er fra Sverige! Jeg bruger astro A40 mic, så i kan selv bedømme ud fra det om det er acceptabelt. Jeg synes selv at jeg er god til at formulere mig derfor er jeg for det meste også politi når jeg spiller rp, da jeg synes det er fedt at komme med udmelding omkring de love de har brudt.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg går på EUX og så har arbejder som sagt i Irma, så når lektierne er lavet og arbejdet ikke kalder så er jeg på for det meste! Jeg har fast arbejde i Irma hver onsdag så det er den eneste dag jeg ikke kan være online på. Min far bor i Sverige så ham besøger jeg også engang imellem, dog er det kun hver 5 weekend, så de weekender lader jeg computeren være hjemme og bruger tid med ham.
  • Anden relevant information
    Jeg synes det er utrolig sjovt at spille rp når de folk man spiller med og imod kan finde ud af det! Jeg synes det er utrolig trist at der findes nogle trolls som bare joiner serveren bare for at være nederen og fx masse Rdm. Jeg synes selv jeg har rigtig godt styr på reglerne og de eneste gange hvor jeg har fået car-ban er fordi det er gået lige lidt for hurtigt og jeg ikke kunne nå at undvige dem... Det job-ban jeg har er en fejl fra admins side af og jeg fik også en undskyldning af ham samme aften. (kan dog ikke huske hvem det var) Jeg håber selvfølgelig at i vil smide et +Rep efter i har i læst min ansøgning så jeg måske kommer et skridt tættere på at blive admin!
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.