Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] [R02] Staffansøgning - Højz


Thofner

Recommended Posts

  • In-game navn
    Højz LCN
  • SteamID
    STEAM_0:0:83272642
  • Fornavn
    Mads
  • Alder
    15
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har været admin på en anden server med omkring 30-40 mennesker, men den er så lukket, kan ikke mindes om hvad den hedder men hvis jeg kommer på det kan jeg godt skrive det, Hvis der er brug for det :)
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg snakker pænt også selv om det kan være svært nogle gange, Jeg elsker at sidde og spille om natten så jeg har god mulighed til at sidde og spille om natten, hvor der ikke er så mange Staff på (det er også grunden til at jeg ansøger om staff) Og også fordi i alt den tid jeg har Spillet Gmod, har jeg spillet på stavox og, været inde 1 gang på en anden server og set hvad de havde at byde på.
  • Kendskab til ULX
    Ja, har et noglelunde godt Kendskab til ULX og hvordan man Bruger det så ville mene at jeg har rimelig godt kendskab til det, selvom det er et lille stykke tid siden.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg skriver selv rigtigt godt uden stavefejl, bliver ihvertfald ikke rettet på, og bruger meget tit Mikrofon (Blue Snowball) og folk plejer normalt ikke at misforstå mig fordi Jeg har en God mic som ikke lamer eller Skratter.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag: 18-21 Tirsdag: 15:30 - 21 Onsdag: 15:30 - 21 Torsdag: 15:30 - 17 Fredag 15:30 Og det er så indtil jeg ikke kan holde mig mere Vågen :D Weekenden: Jeg kan altid spille i weekenden indtil jeg går i seng men for det meste, Plejer jeg at være lidt sent oppe fordi det er meget Hyggeligt om natten og Spiller selvfølgelig også om dagen når der er mange på.
  • Anden relevant information
    Som jeg også skriver i (Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?) skriver jeg (Og også fordi i alt den tid jeg har Spillet Gmod, har jeg spillet på stavox) Så det er nok derfor jeg har lidt jails på Væggen eller hvad man kalder det :( Min mor og far er også skilt så en gang imellem er jeg hos min far, men tager så også nogle gange før hjem.
Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Bims l Milo skrev:

+REP

Virkelig flink og nice

Dejlig

Hurtig

Imødekommende

Kan regler

Moden

HusHøjz 

Held og lykke //Bims

Tak Bimmer <3 

for de Søde og sjove :D Beskeder

 

 

1 minut siden, Guzern skrev:

+REP

Flink

Moden

Kan reglerne

Dejlig person at være sammen med

Imødekommende.

 

//Guz

Tak Guz <3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.