Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] [R02] Staffansøgning - Guzern


Guzern

Recommended Posts

  • In-game navn
    Guzern LCN
  • SteamID
    STEAM_0:1:83982133
  • Fornavn
    Gustav
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har engang ejet en Minecraft server der ikke rigtigt blev til noget. Der udover har jeg været Head-Admin på to Unturned servers i nogle måneder. Begge Unturned serversne lukkede ned pga inaktiv ejer og at der ikke var nok aktive spillere til at serveren kunne køre rundt rent økonomisk.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg føler selv jeg holder hovedet koldt i pressede situationer og bringer en god stemning i TS. Derudover er jeg meget aktiv på Stavox. Jeg spiller dog mest på Rockford men har også spillet en del på Evocity her på det seneste. Jeg ville med glæde give nogen fra mit gang Carban/ban/jail hvis de gjorde noget de ik måtte. Fx. Hvis en fra mit gang ved navn mark Mass RDMer ville jeg freeze ham og spørge ham hvorfor han gjorde det, med den viden som jeg evt kunne skrive ned, ville jeg kunne vurdere bedre i en Unbanrequest hvis han gerne vil han på Stavox igen. derefter ville jeg nok give ham et Permban selvom det var min bedste ven morten jeg bannede,
  • Kendskab til ULX
    Jeg har ikke den store erfaring med ULX, Dog har lidt viden omkring det, !cb !xban !kick !jail !freeze !unfreeze. Derudover er jeg lærenem og ville nok kunne komme til at lære det på et lille stykke tid
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg syntes personligt at jeg kan formulere mig godt skriftligt såvel som mundtligt. Jeg bruger ofte chatten hvis der er en der fx skriver i advert ''Hvor er min bil'' giver jeg ofte svaret hvis jeg ved hvor den er. Jeg er ikke en af dem der spørg ''Hvem har min bil'' i OOC, men bruger Advert til det istedet. Derudover har jeg kun haft brug for at skrive i chatten frem for at bruge min MIC 1 gang, og det skyldtes at jeg var til LAN party og der var for meget larm i baggrunden.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg har mulighed for at være online på serveren det meste af dagen, der vil dog være et par timer et par gange om ugen hvor jeg spiller andre spil, Mandag 13:10-21:30 Tirsdag 14:45- 21:30 Onsdag 14:45-21:30 Torsdag 14:45-21:30 Fredag 13:10-mellem 1 og 4. Lørdag fra 12(ofte tideligere) til mellem 1 og 4 Søndag fra 12(ofte tideligere) til 21:30 Der vil være lidt tid hver dag hvor jeg lige skal noget før jeg kommer på men eller er det næsten altid til tiden :D
  • Anden relevant information
    Da jeg startede på Stavox var det første gang jeg åbnede Gmod, min ven Lenny Face fik mig til at downloade det og spille med ham. Det at jeg købte GMOD for at spille på Stavox var en af de bedste beslutninger jeg har taget i meget lang tid, efter jeg havde fundet ud af hvad Keys var begyndte jeg at få en fornemmelse om at jeg ville kunne lide at spille på Stavox. Det var alt, tak for at læge det hele :D //Guz
Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutes ago, Proxy™ said:

-REP

Kender ikke relgerne

 

Hvilke regler kender jeg ikke?

 

1 hour ago, Dimitri Petrenko said:

-REP

 

Grund :

 

De fleste gange jeg har set dig har du sat i jail, eller er det bare fordi jeg kun ser dig når du er i jail.

Nok et tilfælde, du så mig tideligere da du loggede midt i en RP situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, JAKE卡斯帕 said:

+Rep

Har ikke kendt dig i særlig lang tid men du er skide flink (y)

Virker til at lave god Rp.

Imødekommende.

Moden.

Rolig når han taler med admins.

 

Hæld og lykke :D @Guzern

Tusind tak Sofie, glæder mig til du kommer ind igen :D

On 4/5/2017 at 15:34, itzmangodk said:

+REP

En fræk fyr

Kan reglerne.

 

Held og lykke. :)

Tak Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

On 3/5/2017 at 17:08, Bims l Milo said:

+Rep

Flink

Nice

Kan regler

Moden

 

Held og lykke //Bims

Wow bims han er i dit gang du siger det modsatte af hvad alle andre siger fordi du er i gang med ham så kender du ham også bedre

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mar1us buch skrev:

Wow bims han er i dit gang du siger det modsatte af hvad alle andre siger fordi du er i gang med ham så kender du ham også bedre

Nej, jeg skriver det fordi jeg kender ham som en flink og nice person

Jeg har flere oplevelser med ham. I kender ham nok kun 40% forhold til venner og ganget.

Så ja jeg har større chance for at give +rep fordi at jeg kender ham bedre.

 

Siger ikke kun dette fordi han er med i mit gang.

Siger det fordi jeg mener hvad skriver.

Så Shh. Inden du dømmer mig for det lort der.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.