Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] [R02] Staffansøgning - Perkz


Perkz

Recommended Posts

  • In-game navn
    Perkz
  • SteamID
    STEAM_0:0:77080127
  • Fornavn
    Nicklas
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Har lidt erfaring med administrative jobs på cs go servers hvor jeg har været admin over en længere periode
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg er kvalificeret fordi jeg er lærenem og har erfaring med andre administrative jobs har prøvet det med at være admin/staff før og har kendskab til de situationer man ofte kommer i som staff/admin
  • Kendskab til ULX
    Jeg har mindre kendskab til ULX kan nogle af commandsne og er ret lærenem så det burde ikke være et problem at komme i gang med.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg er fin nok til at formulere mig skriftligt men er klart bedre mundtligt og jeg bruger altid mic ingame
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    jeg kan være på fra: Mandag: 14:30-21:45 Tirsdag: 13:30-21:45 Onsdag 14:30-21:45 Torsdag :14:30-21:45 Fredag:16:30-hvornår jeg nu vælger at gå i seng men ca 01:30 Lørdag 10:00-hvornår jeg nu vælger at gå i seng men ca 01:30 Søndag 10:00-21:45
  • Anden relevant information
    Nej ikke rigtig
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.