Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag - Lys under bilen


Menno

Recommended Posts

Nu ved jeg ikke hvor godt dette kommer til at køre. men det kunne være fedt vis man kunne købe lys unden bilen lidt lidstan i gta 5.

 

Hvor man så kunne købe forskellige farver og om det kun skal være i højre side eller hele vejen rundt om bilen.

 

Skriv meget gerne hvad i syntes om dette forslag

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Menno said:

Nu ved jeg ikke hvor godt dette kommer til at køre. men det kunne være fedt vis man kunne købe lys unden bilen lidt lidstan i gta 5.

 

Hvor man så kunne købe forskellige farver og om det kun skal være i højre side eller hele vejen rundt om bilen.

 

Skriv meget gerne hvad i syntes om dette forslag

 

 

Der har været massere af foresalg omkring dette

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Vito said:

Det er jo muligt at lave en option til at disable det. Men ja, fed idé! 

Tænker jeg er en god idé ja, det bliver ret tungt for klienten. I byområderne i hvert fald.

Sådan her? :speedfap:

Sz95NYb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

18 hours ago, Dynn said:

Tænker jeg er en god idé ja, det bliver ret tungt for klienten. I byområderne i hvert fald.

Sådan her? :speedfap:

Sz95NYb.jpg

Hvis det giver lag for spillere så kunne mam gøre så man kan slå det til og fra i TAB-menuen? :sex101:

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutes ago, Marcuss said:

Hvis det giver lag for spillere så kunne mam gøre så man kan slå det til og fra i TAB-menuen? :sex101:

Hvis du gad læse andres beskeder, ville du vide, at det allerede er forslået :disappoint:

Link til kommentar
Del på andre sites

On 5/5/2017 at 20:03, Dynn said:

Tænker jeg er en god idé ja, det bliver ret tungt for klienten. I byområderne i hvert fald.

Sådan her? :speedfap:

Sz95NYb.jpg

Kan du ikke lave sådan noget så man kan tage det af ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.