Hop til indhold
Stavox

[Solved] P.E.T agent


KasperZito

Recommended Posts

Jeg har set jeres nye "P.E.T agent" job. Da jeg ved hvad P.E.T laver i virkeligheden, så mener jeg at det er forkert. at de har det job på serveren, som de har på nuværende tidspunkt. På serveren passer P.E.T på mayoren, men i virkeligheden gør de ikke. Secret service passer i virkeligheden på præsidenten, så derfor ville det give bedst mening, at det hed secret service. Hvis i ikke kan lide secret service, så kald det dog bodyguard, fordi teknisk set er det bodyguards. 

Link til kommentar

Først vil jeg gerne sige at jeg virkelig værdsætter at du deler din mening om de ændringer der bliver fortaget på serveren.

 

Men...

 

Serveren har allerede et "bodyguard" job, det hedder bare livvagt.

Serveren har ikke en præsident, men kun en borgmester.

Med din meget brede viden om P.E.T, er jeg overrasket over at du ikke ved at P.E.T beskytter ALLE danske ministre, journalister mm. som de føler er specielt udsat for overgreb/overfald/mord osv. Vil du påstå at borgmesteren ikke er udsat for fare når han færdes alene på gaden?

Som det sidste vil jeg også lige sige at du en anden gang gerne må undlade ting så som "lort" eller "stop jer selv" i dine tags, da de desværre ikke hjælper folk til at se hvad denne tråd handler om, og det virker meget flabet.

Din klage/dit ændringsforslag vil blive taget op med DyNATO senere.

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.