Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Sofie's unban request / undskyldning.


JAKE卡斯帕

Recommended Posts

______________________________
SteamID: STEAM_0:0:89169023
Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil meget gere have unban, fordi jeg er en fast spiller som støtter serveren 100%, og køber vip for at give noget til serveren, men også få noget. jeg bruger også rigtig meget af min tid foran computeren på at spille så stavox,og det håber jeg i kan gå ind og se.
 
Hvad Har jeg lært?: Jeg har lært at jeg aldrig skal svine staff til og derfor vil jeg gerne give HejMedDig en kæmpe undskyldning for at kalde ham en nar OSV. Jeg håber virkelig du kan tilgive mig for at svine dig til. Og det med acc var en meget stor fejl at gøre, og det er menneskeligt at fejle og derfor har jeg dummet mig virkelig meget :(.
 
Tak fordi du har læst min Unban Request - God weekend :) 
______________________________

 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:89169023 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Flabet + sviner staff til / benytter sig af alt acc. STEAM_0:0:209231864

Navn: Sofie Pedersen RK

AdminID: STEAM_0:0:64109941 - hejmeddig [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 22-04-17 22:58

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sofie.

 

Først og fremmest, må jeg give dig kredit for at du har ændret din væremåde betragteligt siden du fik dit ban og dagene efter,

du er blevet langt mere aktiv, og seriøst på din færden på forummet, og det ser vi meget positivt på.

 

@hejmeddig og jeg, er parrate til at give dig EN og jeg gentager EN sidste chance for at spille på vores servere igen. Det vil sige, tager vi dig for

bare det mindste igen, så er det ensbetydeene med at du aldrig vil kunne få unban igen, og samtidig bliver udelukket for alt hvad der har med Stavox

at gøre. 

 

Vi har valgt at reducere dit ban til den 12/5 klokken 18:00 

 

-Teta & Hejmeddig

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.