Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Kagen's Unbanrequest Er pisse ked af det :(


Kagen

Recommended Posts

Kagen's Unbanrequest

 

 

SteamID: STEAM_0:0:99495996

Hvorfor skal du unbannes: Jeg tog fejl af hvad jeg gjorde er pisse ked af det lige efter jeg blevet bannedt

 

Jeg har haft dårligt net hele den dag hvor jeg blev bannedt

 

 

Historie bag det hele: Jeg gik ind til en gundealer, I Danske Bank på Evocity hvor jeg spurgte må jeg købe en Deagle, Han  siger den koster 1500kr hvor jeg tænker overprice, Hvor jeg så går ud bliver jeg så skudt efter tænker hvad fanden laver han hvor jeg så siger nu går jeg gundealer og sælger billiger våben. Hvor mit internet går ind over med 200ms/Ping hvor jeg kan høre den der deagle hvor jeg tænker om han stadig vil dræbe mig hvor jeg så købe en deagle skyder på ham 2 gange efter købe jeg en m82 og dræber ham

 

Jeg har ingen beviserpå det hvor han kalder mig et la det jeg bliver pist OFF på 

det var noget i den her stil du kan tro nej kagen din flæskesteg det bare pissed jeg af 

 

6 grund til at jeg skulle tilbage til Stavox

 

1.Mine venner betyder rigtig meget får mig.

2.Jeg vil følge reglerne 100%.

3.Jeg vil lad være med at trolle 100%.

4.Jeg elsker stavox og har brugt rigtig meget tid herinde.

5.Starte på en hel frisk hvor i vil se mig på en hel anden måde.

6. Jeg vil læse reglerne igennem indstil jeg forstår dem 

 

Glen Du skal vide jeg er pisse ked af det

at jeg ikke kom ud med min side af sagen

 

De her ord som jeg har skrevet her kommer fra hjertet

 

Kagen :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Sry dynn følte jeg var kommet på det rigtige spor efter dig og Teta havde givet mig det smæk

8 minutes ago, Glen Andersen said:

Hej Kagen.

Da vi stod og snakkede indrømte du at du godt kunne se hvad du gjorde var forkert. Så tænker at du skal tage de 3 dage og tænke lidt over hvad du foretager dig i fremtiden.


 

Følte bare jeg ikke fik lov at skrive ud inde jeg blev bannet

Link til kommentar
Del på andre sites

Du ændrede job til Gun Dealer - Dvs du ikke kan huske det der er sket inden. 

Du self supplyede ved at give dig selv en deagle og m82 til brug til at skyde ham.

Du skød ham den anden gun dealer uden grund (Du kan ikke huske hvad der er sket inden)

Alt det taget i betrækning er 3 dage let sluppet. Tag de 3 dages ban. Derefter er du mere end velkommen til at komme tilbage med en ny tilgang til DarkRP og vores server.

Afslået.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.