Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Tak


Holst#ShreddeR

Recommended Posts

Holst#ShreddeR

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:31415295

Hvorfor skal du unbannes: Magter ikke skrive en lang roman. Men jeg føler ikke det er et fortjent ban jeg har fået mig.
Jeg snakket også med Willy 2min efter jeg havde taget fat i bilen, der aftalte vi at det ikke skulle ske igen.
Ps. prøv og se videoen, det er skam ikke kun mig der fucker op....

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:31415295 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Physgunabuse - Ban Request https://stavox.com/forums/topic/8981-banrequest-holstshedder-og-tobi13/#comment-37730

Navn: Holst#ShreddeR

AdminID: STEAM_0:0:5215442 - Dispy [junioradmin] - Profil

Unban: 24-04-17 10:33

Banned: 23-04-17 10:33

Link til kommentar
Del på andre sites

Magter ikke skrive en lang roman. Men jeg føler ikke det er et fortjent ban jeg har fået mig.
Jeg snakket også med Willy 2min efter jeg havde taget fat i bilen, der aftalte vi at det ikke skulle ske igen.
Ps. prøv og se videoen, det er skam ikke kun mig der fucker op....

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan ikke se hvorfor du skulle ha unban vis du ikke en gang gider at bruge lidt tid på at skrive noget i din unban req og ja kan godt se at i videoen at det også bliver taget fat i den anden bil dog kan man ikke med 100% sikkerhed se hvem det er der taget fat i den anden bil

Link til kommentar
Del på andre sites

nu var jeg der også i går, og han snakkede altså med en admin efterfølgende om at det ikke skulle ske igen og det gjorde det heller ikke resten af aftenen.

jeg synes i hvert fald heller ikke at det var et fair ban han fik.

og prøv lige at kig på hvad de andre har gang i i den video der, det burde da give mindst en uges ban

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Holst#ShreddeR said:

Willy! Ham der er med på videoen  !

jeg høre lige willy hvis jeg lige kan få fat i ham på ts når han nu kommer online på et tidspunkt samt hvis du godt vil ha unban så skulle du nok også bruge lidt tid på din unban req

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, Holst#ShreddeR said:

Der er 410 views på den sag du har kørende, men du vælger bare og sige fuck det jeg er fucking ligeglad. Hvad fanden sker der for det???
Nu ytre jeg lige min mening. Du sejler som Admin..

Dit unban afventer @Willy som ikke har været på i dag.

 

Vi er ligeglade med din mening. Hold den for dig selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Folk bliver nåd til og sige hvad de syntes om dine admins, ellers ved du ikke og de er gode eller skrald til jobbet....

Ja, det jeg mener med den sag her er af jeg syntes det er noget pis, at jeg kan blive bannet for noget som der er styr på!! Willy og jeg snakket og sagen igår og vi kom til enighed om af jeg ikke skal bruge den gun på bilerne!!

Jeg ved godt jeg har fucket op. Men i kan da ikke bare banne mig, uden info fra admins der var online på givende tidspunkt.

Men jeg er ikke den eneste i den video, der fucker med reglerne.

Men tak for hjælpen gutter, jeg kommer bare på imorgen når tiden er udløbet. Så skal vi ikke bare droppe sagen og lade vær med og spilde mere tid?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan sagtens huske, at jeg gav dig en chance for at rette op. Jeg troede dog ikke, at det ville ende ud i et ban, snart 12 timer efter jeg havde givet dig en løftet pegefinger. Og ud fra hvad jeg så, så skete der ikke mere physic-gun abuse resten af aftenen.

 

Jeg tænker derfor, at du blev unødvendigt banned, det er min fejl, at jeg ikke har været aktiv for at se og følge med i ban-forløbet. Beklager.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.