Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Perm ban?


Hr. Vimse

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:40234240

Hvorfor skal du unbannes: Jeg løg i en admin sag (Ja min egen fejl) Men ud fra det, fik jeg perm ban? Mener du er overdrevet, og uansvarligt af jeres moderater.
Jeg mener ikke at lyve i en admin sag skal give perm ban, nu har jeg allerede harft snart 24 timers ban. Så vil gerne høre om det forbliver perm ban, eller om den nedsænkes?

-Vimse

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:40234240 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Lyver for staff - Træls - Kalder admin uden grund - Beder om ban

Navn: Abduhl

AdminID: STEAM_0:0:57216455 - Greenberg [headadmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 22-04-17 20:48

Link til kommentar
Del på andre sites

Du fik jo ikke kun permban for at lyve, du kunne have undgået bannet ved at lade være med at lyve for mig første gang. Jeg var nød til at få video på at du løj, hvor du fortsætter med at lyve for mig, hvor jeg oplyser dig om at du får en uges ban. Hvor du så råber "giv mig en dag", hvor du nægter at lytte til hvad jeg fortæller dig. Så siger jeg til dig at du får en måned hvis du ikke tager dig sammen. Efterfølgende vælger du så at løbe væk fra casen, og sige jeg bare skal banne dig, samtidig med du kalder admin uden en grund?

 

Så regner med du har en meget god grund til, jeg skulle være interesseret i at nedsætte din straf?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.