Hop til indhold
Stavox

[Solved] BanRequest-Holst#sheddeR og Tobi13


Jimmi

Recommended Posts

Dit in-game navn:

JimmiGaming.

Vedkommendes in-game navn: 

Holst#sheddeR.

Toby13.

Dit SteamID:
STEAM_0:0:170202464

Vedkommendes SteamID:

Holst's: STEAM_0:0:31415295.

Toby13's: STEAM_0:1:43808566.

Tidspunkt for hændelse:

Toby13: 23:35:30 - 22-04-17

Holst: 23:39:46 - 22-04-17

Hvad regler er blevet brudt: Physgunabuse

Hvad skete der?: MrGreen Casper nordstorm og jeg skyder ScraM fordi han var indefor KOS han kalder admin på RDM og Willy tp'er til og spørger mig hvorfor jeg skød ScreaM og jeg siger at han var indefor KOS og vi har en lille case om det så klokken 23.35.30 tager Toby13 fat i ScreaM's bil og rykker den ud for det KOS område og Willy ser det men er usikker på hvem det er og giver derfor ingen straf og lidt senere kommer Holst løbende og tager fat i sin bil og hiver den hen til sig klokken 23.39.46.

 

Beviser:

Den her video viser det hele episoden 

http://plays.tv/video/58fbd15b0152963e22/bevis-mod-holst-shedder-og-tobi13-stavox-com

Link til kommentar
Del på andre sites

Dav @JimmiGaming2908 det ser ikke ud til at det er tobi13 der tager fat i billen det er en blå physgun der tager fat i den og hiver i den og ham tobi13 har en hvid samt man kan ikke helt se om det er ham der tager fat i den dog er der nok bevis mod holst så holdt vil modtage et ban på en 1 dag

Link til kommentar
Del på andre sites

Ham der tog fat i den havde en rød physics-gun:

Hvis du kigger lige under baglygterne kan du ane en rød stråle.

39ff9e8dd7d1e8e5a517ff7cabbc0d5e.png

 

Samtidig med det, så passer Toby's kropstilling heller ikke til bilens bevægelse. Ham der kommer fra tunnellen, hvor jeg siger "Nu blev han så også kørt ned", havde en rød physics-gun.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.