Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban - nedsætning a ban


JAKE卡斯帕

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:89169023
Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal have unban/nedsat ban fordi jeg syntes min grund til at blive bannet i to dag / 2880 min. er alt for lang tid....
 

Jeg kommer i forvejen ikke godt ud af den med HejMedDig, og jeg prøver ikke at komme i case med ham, eller snakke med ham for det ender med jeg for jail.
Denne her gang er hejmeddig i gang med at bygge en eller anden form for butik, og han har 3 flyvende erros, jeg vælger så at gå ind i REMA (stedet hvor de bygger) og det viser sig at de er i gang med at bygge jeg brokker mig så over at de har valgt at bruge skilte der kræver CSS, og vælger så at sige det et par gang, og så bliver jeg jailet fordi jeg ikke går ud af butikken med det samme. der efter fjerner HejMedDig min bil, og det vil jeg ikke have så når jeg er tæt på at blive unjailet kalder jeg admin, så kommer Hejmddig..... Jeg siger så at jeg vil have min bil herop fordi jeg bedte ham ikke ok at fjerne den, eller noget i den stil, han siger at jeg ikke kan få den tilbage og siger jeg spilder hans tid på at kalde admin, og så unjailer han mig når jeg mangler CA. 20-30 sek. af den anden jail og får en nu jail der går jeg en lille smule amok, og siger han abuser, og misbruger sin admin rank OSV, og siger han ikke kan finde ud af at være en admin - dermed siger jeg "nar be like HejMedDig" og derefter bliver jeg jailet i 2 dage som jeg vil sige er rimelig voldsomt efter som jeg kun har brokket mig, og brokken kunne faktisk bruges (noget af den) og kalder ham en nar efter som jeg føler at HejMedDig jailer mig mere fordi han virker til ikke at kunne lide mig i forvejen, og det virker lidt unfair. -Håber jeg kan får nedsat / fjernet min overdrevet lange band for at sige nar. PS du har kladt mig 100X være tin (HejMedDig) og du har jo ikke fået ban vel :/:P:D tænk over det :D

TAK FORDI DU LÆSTE MIN REQUEST :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:89169023 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Flabet + sviner staff til

Navn: Sofie Pedersen RK

AdminID: STEAM_0:0:64109941 - hejmeddig [junioradmin]

Unban: 24-04-17 22:58

Banned: 22-04-17 22:58

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sofie.

 

Jeg kommer til at håndtere din unbanrequest, da det både var mig der jailede dig, og fjernede din bil. 

Først og fremmest kan vi ikke stilles til ansvar over at DU ikke downloader de krævede addons og plugins, så at du ikke kan se vores byggeskilte, er alene din egen skyld.

Du kan finde et link til at installere de manglende materialer her:

 

Du får af mig flere chancer om at gå ud af basen, hvilket du vælger at trolle med, som resultere i du får jail, for ikke at respektere byggerskiltene. 
Du får slettet din bil, fordi du sætter dig ud i den i den givene situation, og jeg ikke kan jaile dig, mens du sidder i den. 

Derefter laver du endnu, i mine øjne, en flabet case omkring at du ikke magter at gå hele vejen til byen nu hvor vi har slettet din bil. Dette resultere i et nyt jail, da vi vurderede du spildte staffs tid. Her vælger du at tage en diskussion op med @hejmeddig som er fuldstændig unødvendig, og resultere i dit ban. Vi acceptere ikke at vores staffs bliver svinet til på den måde. 

 

Din straff er fuldstændig korrekt placeret i mine øjne, og bliver ikke reduceret herfra. Vi afventer @hejmeddigs svar på tråden omkring endelig reducering. 

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kommer ikke til at give et ud dybene svar, så jeg gør det kort.

 

Da du bliver jailet for anden gang pga. du spilder staffs tid. Bliver du sur på mig, og prøver at diskutere din straf.

Det kan godt være du ikke har sagt jeg er en nar men, flere gange bedte jeg dig om at stoppe med at være flapet.

Pga. du ikke gider at stoppe siger jeg til dig at du ville på ban vis du ikke stoppede.

Det ignorerede du fuldstændig og blev ved. Derfor vælger jeg at give dig 2 dages ban.

 

Det er heller ikke første gang jeg har stoppet dig for noget ligene, hvor du har sluppet alt for billigt.

Og du skal lige tænke på at staff de arbejder frivilligt, og den tid vi får til at rp (role play), gider vi ikke have bliver spildt, på at vi skal tage ligegyldige cases fra dig.


Din unban request vil ikke blive reduceret pga. det ikke er første gang du gør det. Og du kan ikke slippe af sted,

med at svine staff til, og spilde deres tid.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.