Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request


Recommended Posts

Hej hej så er jeg tilbage dog meget mere moden

 

SteamID: STEAM_0:0:53784021

Hvorfor skal du unbannes: Jeg synes jeg skal unbannes da jeg selv synes jeg er blevet mere moden og har haft ban i 6-8 måneder og det synes jeg er en passende straf jeg fortryder hvad jeg har gjort og undskylder gerne til Houston da det var forkert hvad jeg gjorde.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:53784021 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Mic Spam - Admin Disrespect - Blander sig i cases - Ændrer job titel til 'Peterpikfjæs aka Houston'

Navn: -Robin- CSBlast.com

AdminID: STEAM_0:1:43165997 - Houston [senioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 09-10-16 01:38

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke se nogle fordele i at lukke dig ind på serveren. Eftersom at du løj i din sidste unban-request, har benyttet dig af 2 alt-accounts og har en generel barnlig og umoden opførsel inde på serveren.

 

Så hvis du gerne vil ind igen, må du få mig til at se noget meningsfuldt i at acceptere din unban-request.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det faktum at jeg kan se, at du har været inde på forummet og læse min besvarelse, men ikke selv svarer tilbage, tolker jeg som manglende interesse i unban. Derved ser jeg ingen grund til at lade din unban-request stå åben. 

 

Derudover bedes du vente 7-14 dage før du laver en ny unban-request

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.