Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban


Dank pepe

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:65806453

Hvorfor skal jeg unbannes: Jeg mener selv at det jeg gjorde var dumt og det fortryder jeg. Tidligere på dagen spillede jeg csgo med en fra mit gang og så fordi jeg kickede ham for sjov fik han 7 dages ban og så ville alle fra ganget leave og så var jeg så sur på mig selv og så prøvede jeg at dræbe en politi fordi han tog min bil så skyndte jeg mig at flygte og så kom lalle ud af pd med et våben fremme så skød jeg ham og så ventede jeg lidt, og så blev jeg jailed så der skiftede jeg mit navn til HadTilLalle fordi jeg var så sur tidligere og så spammede jeg hans profil og så nu har jeg det endnu mere dårligt at jeg blev bannede på den eneste server jeg kunne lide at spille på så hvis jeg må blive unbanned vil jeg blive glad og undskyld lalle

thC0FKT2MQ.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:65806453 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: heder had til lalle gider ikke at skifte sit navn- flabet - spammer min steam profil med 'lorte admin'

Navn: HadtilLalle

AdminID: STEAM_0:1:4544950 - Lalle [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 19-04-17 19:58

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.