Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban af Kasper Walker


Kasper Walker

Recommended Posts

Skriver bare lidt af en samtale fra en discord fordi jeg gidder faktisk ikke gøre mig umage med at blive unbanned fordi hvis en staff kan fejl bedømme så hårdt hvorfor så komme tilbage. Det her er langt fra første gang jeg har haft problemer med staff og jeg orker faktisk ikke mere.

 

STEAM_0:1:64809064

 

"

Fik domen :Propclimp for at ungå mug

Men det skulle bare være propclip

Så jeg brugte en 1x1 lille blok til at komme op på et tag fordi why the fuck not

Så er der en fucking idiot der muger mig nede fra den lille del af taget af og derefter kalder han admin på mig fordi jeg propclimber væk

Men jeg var alerede væk fra ham da han sagde mug

Men jeg havde ikke noget at skulle have sagt

Så han sagde bare "Det bliver lige 7 dages ban"

Og så fløj han væk

Så jeg kunne ikke sige noget

Nice

Lorte admin

Æærligt talt"

 

Håber det kan bruges. If not, så kommer jeg sku nok ikke tilbage fordi det er ikke første gang at jeres staff virkelig fucker mig i røven over det mindste

 

 

- Walker

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså jeg stod ved sidelinjen, da det skete. Jeg så at du spawnede en prop for at komme op på et tag. Alt imens en person sigter på dig med et våben. Da han prøver at komme derop sletter du den prop, som du selv brugte til at komme op. Du skød ham så også derefter. Jeg vælger at flyve derop, hvor jeg så bliver tp'et væk til den anden player i casen. Da jeg står oppe på taget siger jeg din straf, og du siger "nå" (Eller noget i den stil) - Der kommer så en anden admin, og vil høre mig om en anden case, derfor flyver vi væk og snakker. - Havde du ville sige noget, havde du sagt det. Du sagde "nå", og holdte en lang pause. 

 

- Jeg mener ikke at jeg har givet dig en hård straf, eller på nogen måde været en dum staff i løbet af episoden. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, Kasper Walker skrev:

What ever dude, Forvent bare ikke jeg kommer tilbage efter jeres staff team har Fucket mig i røven gang på gang på gang. Især Merlin. Hvis man skal have Video proof i en sag der handler om at en lejemorder stjal fra en anden person. Så er der noget galt

 

Mest fordi vi opererer på beviser før en straf gives. Hvis vi ikke kan finde logiske beviser via logs, scenes m.m, så er der ikke andre udveje end at bede om et videobevis forud for hændelsen.

Og, vi kan ikke bare give dig/jer jeres vilje, og straffe ud fra det i selv så og oplevede.

Link til kommentar
Del på andre sites

På daværene tidspunkt Sagde jeg ikke andet end "Nå!?!" Fordi jeg ikke vidste at jeg ville blive blamed for at prøve at ungå et mug. Han kan da få de skide 5k. jeg er lige glad med 5k. Jeg tører mig i røven med 5k. Jeg klatrede bare og han muggede mig midjump på vej op på taget. Hørte ham ikke pga Musik. Men, Stupid is what stupid does. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Kasper Walker skrev:

På daværene tidspunkt Sagde jeg ikke andet end "Nå!?!" Fordi jeg ikke vidste at jeg ville blive blamed for at prøve at ungå et mug. Han kan da få de skide 5k. jeg er lige glad med 5k. Jeg tører mig i røven med 5k. Jeg klatrede bare og han muggede mig midjump på vej op på taget. Hørte ham ikke pga Musik. Men, Stupid is what stupid does. 

 

Det viser derimod, at du er uklar på prop-reglerne. Om du hørte musik eller ej, eller om du ikke så han muggede dig, laver det ikke om på, at du har benyttet dig af en prop til at nå en overflade der ikke normalt er tilgængeligt til fods.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.