Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban request anton120


Anton

Recommended Posts

Anton120

 

hvor lang tid har du været bannet?: jeg mener jeg har været banned i ca 5 måneder nu mange af jer admins kan nok ikke huske mig men jeg kom tit i admin sag pga jeg ikke kunne finde ud af at være politi men jeg syntes jeg har været banned i ok lang tid nu og jeg vil gerne prøve at så om jeg kan få lov til at spille på servern igen

 

Hvem bannede dig?: Jan T

 

Dit ingame navn: Anton120

 

stam id: STEAM_0:0:78448499

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, DyNATO said:

Du blev banned d. 25. november, så 5 måneder er det ikke helt.

Du blev banned med grunden: Nu er det ud. Du bryder alt for mange regler. + Flabet overfor nogen spillere + Leaver efter samarbe

 

1 hour ago, CasperDK - Stavox.com said:

Du har ikke været bannet i 5 måneder nu, da serveren ikke har været kørende i 5 måneder...

 

ok undskyld jeg huskede forkert men kan jeg få unban?

Link til kommentar
Del på andre sites

12 hours ago, DyNATO said:

Er du bekendt med, at vi har et regelsæt inde på serveren? For sidste gang du spillede på serveren brød du regler hele tiden.

 

13 hours ago, DyNATO said:

Du blev banned d. 25. november, så 5 måneder er det ikke helt.

Du blev banned med grunden: Nu er det ud. Du bryder alt for mange regler. + Flabet overfor nogen spillere + Leaver efter samarbe

 

14 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Du har ikke været bannet i 5 måneder nu, da serveren ikke har været kørende i 5 måneder...

 

kan jeg få unban jeg er meget meget ked af det jeg hat gjordt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.