Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban - Alt konto/Probindspæring af venner


DaLlama

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:38279342

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev bedt om at lave endnu en unban request på denne MAIN konto. Som tidligere nævnt, blev jeg bannet den første gang jeg spillede på denne server. Mine venner og jeg hyggede os i vores lejlighed, hvor vi lavede nogle moneyprinters. På et tidspunkt skal mine to andre gutter ud og spise, hvor jeg så vælger, at jeg vil lave lidt sjov med dem. Jeg spærer dem inde, med et par enkelte props, så de ikke havde mulighed for at komme ud fra det sted som de nuværende befinder sig i. Da de så kommer tilbage, er jeg allerede i gang med at fjerne de enkelte props. Pludselig dukker en admin frem (Chuck Noris), og siger jeg vil få et par dage til at tænke over det. Jeg prøver selfølgelig at forklare, at det er nogle af mine venner, men han er ligeglad. Eftersom jeg ved jeg bliver bannet, leaver jeg serveren, og måtte vente de dage som jeg nu havde fået. Et par dage senere finder jeg ud af, han havde givet mig PERM-BAN, som jeg blev fuldstændig chokeret over. Grunden var "Viste ikke interesse i serveren" hvor jeg i virkeligheden rigtig godt kunne lide at spille med minne gutter derinde. På dette tidspunkt havde jeg ikke læst reglerne, og havde ingen anelse om at man kunne lave en "Unban Request" på denne side. Jeg vidste ikke engang i havde en hjemmeside. Derfor køber jeg så en ny account, som jo resultere i, at det er en ALT konto. Efter måske en måned eller to, bliver jeg derfor også bannet på denne konto, da det jo også går imod reglerne at have en ALT konto. Derfor håber jeg rigtig meget, at i vil give mig en chance mere. Jeg har både læst alle reglerne, og har lært meget af denne oplevelse. Hvis i spørger mine venner, vil de også hellere  end gerne få mig unbannet, på en af kontoerne, så vi kan komme ind og hygge os igen ;) Hvis i vælger at unbanne mig, skal det selfølgelig kun være en account, og det vil jeg gerne kunne blive min anden konto, fordi den har jeg mange penge på. Og jeg har list bøwl med denne konto, så helst den anden konto. ;) 

 

V.H Simon ;)

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:38279342 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Propblock - Ltap - virker ikke intresseret i at være på serveren.

Navn: DaLlama

AdminID: STEAM_0:0:39323916 - Chuck Norris [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 17-03-17 18:36

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej DaLlama.
Det der sker er at jeg spectater dig, og ser du er i gang med at spærre dine venner inde. Jeg ser også at du pusher dem lidt med din prop, der vælger jeg så at give dig en straff. Da du leaver inden casen rigtig er slut (LTAP - Leav to avoid punisment ) vælger jeg også at lave en straf der lidt hårdere.
Jeg ser du skriver at du nu har læst reglerne og at du skriver du har lært af det.
Jeg syns du har fået tid nok til at tænke over tingene, så derfor vælger jeg at give dig en chance mere.
- Chuck Norris.
ACCEPTERET!
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.