Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hejmeddig


Hr. Vimse

Recommended Posts

Dit ingame navn: Hr. Vimse
Staff ingame navn: hejmeddig
Dit SteamID: STEAM_0:0:40234240
Staff SteamID:STEAM_0:0:64109941
Forklar situationen: Personen Sofie har op til flere gange svinet mig privat og personligt til, dog har jeg aldrig fået det optaget, da han forsat 
kommer hen til mig igen og sviner mig til. Vælger jeg at tage sagen i egen hånd og skriver følgene til ham  : Det var da pokkers som du kan snakke grimt
idag.

Ud fra det mener jeres admin hejmeddig jeg spammer ham og provokere ham. Jeg mener dette er fuldkommen latterligtgørelse af staff teamet.
Det virker fra min synsvinkel at hejmeddig er meget på Sofie's side. Derefter siger han følgene til mig "Hvad er det du ikke fatter" Som derudover også
lyder meget nedladene. Det kan godt være dette ikke er verdens største sag, men blot et eksempel på hvordan staff håndtere nogle af sagerne.



Bevis:

- Hr. Vimse

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej nu kommer jeg ikke til at lave et udybende svar på den her case pga. Der er ikke nogen grund til det.

sofie kalder staff og siger at du sidder og pm er ham, Han synes det er irriterende. 

Så jeg går hen til dig og sage at du skulle stoppe med at pm ham. Jeg sage det op til flere gange.

Du kunne ikke rigtig forstå at du ikke skulde sidde og pm ham. Selvfølgelig må du gerne pm ham om rp relaterede ting. men ikke ting

som burde tages op i case. I slutningen spørg jeg dig om du ikke kan fatte at du ikke skulle pm ham, fordi at det var en lille ting som ikke burde være svært at forstå.

Bag efter det ender DU casen.

 

Btw. Jeg fortalte dig flere gange at vis sofie sviner dig til, så skal du tilkalde staff, og ikke begynde at pm ham.

 

-hejmeddig

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu efter at have set både video og læst alt, syntes jeg ikke ligefrem at han har gjort noget forkert. Dog kan jeg give dig ret i flere ting, og det vil jeg komme ind her nu.

 

Normalt når folk kalder med grunden at folk "spammer" dem, så plejer man normalt ikke andet, end at gå over til den pågældende person og sige de skal stoppe, lidt ligesom hejmeddig gjorde her. Om de så har spammet eller ej, så plejer man normalt at sige at de bare skal lade vær, bare for at det ikke skal ske igen.

 

Du snakker noget omkring det med om du må PM ham. Det må du selvfølgelig godt, og du har også ret til at skrive hvis du er utilfreds med noget. Dog vil vi gerne holde pm's RP relateret, og ikke alt for meget OOC, da alt andet bare er unødvendigt. Vil også lige nævne at du intet gjorde forkert her, da du endelig bare relateret til en situation som du havde før, som du ikke var helt tilfreds med.

 

Du nævner også noget med interessant omkring et minut inde i videoen. Det er noget omkring at staff siger "Har du beviser?". Som mange andre spillere, har du også lagt mærke til det, og det er noget som der snart bliver lavet om i, da det åbenbart er blevet et stort problem, og bliver derfor taget op til næste staff møde. Hvis du har nogen eksempler på ting lige med dette, må du meget gerne skrive til mig i en PM, hvis du f.eks føler at tingene kunne have blevet gjort anderledes. Og meget gerne med både navne, og hvad casen endelig omhandlede.

 

Dog har jeg ikke mere at sige til denne klage. Som det er nu, vil jeg lukke den her, da jeg ikke føler han har gjort det store, men blot har sagt det på en lidt forkert måde. Hvis du har andet at tilføje, eller bare en sidste kommentar, så skriv det nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.