Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Christian

Recommended Posts

For at ansøge om unban fra serverne skal du udfylde to typer information i din ansøgning. Kopier følgende ind i en ny tråd.

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:73598804

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev perm bannet her for 8-9 måneder siden fordi jeg var hel ny til Garrys mod og på serveren og da jeg bliver taget i som jeg godt ved nu hvad betyder og så trykker jeg på arrest stick fordi jeg ikke vidste hvad det var og jeg troede han var en hacker da han kunne flyve (ja jeg var rigtig dum) og så bliver jeg permbannet for det. Og da jeg virkelig elsker Gmod og især DarkRp Syntes jeg bare jeg skal have en ny chance da jeg var helt ny. Der står jeg blev bannet for trool, propblock, Failrp, Random arrest og arrester admin i chase. Jeg ved godt det med arrest men det med Propblock og Trool har jeg jo overhovedet ikke gjordt. JEG HÅBER VIRKELIG JEG KAN FÅ EN NY CHANCE NU EFTER 9 MÅNEDERS TID!

JEG HÅBER, HÅBER, HÅBER så vil i virkelig gør min dag 100 gange bedere. 

 

Personen der bannede mig var: Simwii

______________________________

 

En ny tråd oprettes ved at trykke her:

Start ny tråd

Indsæt derefter det ovenstående og udfyld informationerne.

 

En SteamID har formatet: STEAM_0:X:YYYYYYYY

 

Er det ikke dig der er blevet banned, og har du ikke direkte noget med sagen at gøre, er det ikke tilladt at kommentere på unban requesten. Det er forbeholdt personen der er banned og staff.

   7
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:73598804 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: trool - propblock - FailRP - random arrest og arrester admin i case

Navn: EXTREME-DK

AdminID: STEAM_0:1:38466589 - Simwii [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 22-07-16 10:06

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Solitude - Morten Pedersen said:

Nu får jeg sikkert en advarsel for det her, men det er altså bare Info omkring dit Ban. ;)

Du har stadigvæk chance for unban. (Dog er der næsten ikke, siden du har brugt din vens account mens du har været bannet.)

Hør her det er fordi at når jeg har været hjemme ved min ven brugte jeg hans account det er nok 4 gange tror jeg brugeren hedder vidst Gameron_guard noget i den stil. Så det er jo ikke fordi jeg går og bruger den bruger hele tiden der er jo kun 4 gange fordi jeg skulle spille med min ven. Håber altså virkelig jeg kan komme ind igen og så med notes for det 

Men jeg forstår ikke problemet i at jeg brugte hans account da det kun er sket 4 gange jeg har beugt den???

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg ser det, var det ligesom du slet ikke havde nogen situationsfornemmelsd. Du blev på daværende tidspunkt ikke kun bannet for en ting, men faktisk op til flere. Jeg synes du har fortjent et unban, men med det sagt, hvis du laver noget lort igen kommer du ikke ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er helt forståeligt men som sagt så var det min første oplevelse med DarkRp jeg er blevet meget mere moden og har forstand på alt på DarkRp nu og jeg har også været Staff på mange servere siden det så nu kan jeg alle reglerne. Altså jeg fuldt ud med på at det var dumt og at det var et retfærdigt ban men efter som der er gået 9 måneder og jeg var helt ny der tænker jeg at jeg har fået min straf. Så tusind tak til dig hvis du vil give mig en chance til

Hvornår er der en der skriver afvist eller accepteret ?? Mange andre requestes  der er lavet efter min er blevet svaret på

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.