Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request - JamZ


MaxXi

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:81159323

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes fordi at jeg var en kæmpe klap hat at deltage i et vædemål. Vædemålet var at hvis jeg fik perm på min ynglings server ville jeg få en ny computer (gaming computer til 15k) jeg skal selvføgelig selv betale til den. Og jeg fortryder min handling og det kommer aldrig til at ske igen. Jeg sværger. :(

 

-JamZ-

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad mener du. 

 

Det er rigtigt nok. Men jeg siger du på en anden måde. Jeg havde dyrket weed i en time og 30 minutter. Og nu hvor serveren crashede havde jeg en mulighed for at spare om til den der porsche til 7.5. Det er min farvrit bil her inde. jeg håbede på at jeg kunne få nogen flere penge så jeg kunne få den. Det er nok den dårligste beslutning jeg har taget i lang tid. Men det med computeren er god nok og væde målet det er rigtigt nok. ;)

jeg lyver ikke.

 

Jeg er en IDIOT. Ved det godt.

 

PLEASE jeg vil mega gerne spille på jeres server igen. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, JamZ said:

Hvad mener du. 

 

Det er rigtigt nok. Men jeg siger du på en anden måde. Jeg havde dyrket weed i en time og 30 minutter. Og nu hvor serveren crashede havde jeg en mulighed for at spare om til den der porsche til 7.5. Det er min farvrit bil her inde. jeg håbede på at jeg kunne få nogen flere penge så jeg kunne få den. Det er nok den dårligste beslutning jeg har taget i lang tid. Men det med computeren er god nok og væde målet det er rigtigt nok. ;)

jeg lyver ikke.

 

Jeg er en IDIOT. Ved det godt.

 

PLEASE jeg vil mega gerne spille på jeres server igen. ;)

Så har du jo fået noget ud af det. Godt for dig :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.