Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


MiCaDiSe

Recommended Posts

SteamID:STEAM_0:0:49182350 

Hvorfor skal du unbannes: Der er nu gået 14 dages tid siden jeg sidst lavede en unban request. Jeg fik af vide at jeg skulle vente lidt med at lave en request fordi at jeg har lavet så meget lort på jeres servere.

Jeg har virkelig tænkt at ændre på min affære på jeres server. og følge jeres regler så godt som jeg overhovedet kan. Sidste gang jeg skrev til jer prøvede jeg at lave en lille aftale omkring mig på jeres servere, den aftale jeg forslog var at jeg kunne få en 1 chance til på jeres servere til at bevis at jeg kan og vil ændre på min affære, og at vis der bare bliver lidt lort med mig skal i bare give mig et ban. Jeg syndes selv det lyder rimeligt med den aftale. Men der selvfølgelig op til jer.

 

Mvh. Micadise 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan SLET ikke se hvordan du tænker at det er smart at propblock en person's fartmåler enda efter du har fået jail for det og flere advarsler og en anden ting er at du også sletter dine props hver gang ham du propblocket kaldet admin 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @OhmHub,

Det derfor jeg nævner at jeg har tænkt mig at ændre på min affære med andre spillere. Ærligt kan jeg fandme godt se at det åndsvagt at gøre det. Men har vil tænkt mig at ændre på nogen ting når jeg spiller på stavox.

mvh. micadise

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.