Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staffansøgning - Dave


Dave

Recommended Posts

  • In-game navn
    Dave
  • SteamID
    STEAM_0:1:18263584
  • Fornavn
    David
  • Alder
    19
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja, jeg har erfaring med administrative jobs. Jeg har tidligere været staff to gange på Stavox. I slutningen af 2015 blev jeg accepteret første gang, hvorefter anden gang var ved sommeren 2016. Grunden til jeg mistede min rank var pga. inaktivitet. Jeg har spillet gmod i 1000 timer, og størstedelen af dem er på Stavox.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    En af de grunde til jeg skal vælges, som en del af staff-teamet er, at jeg har tidligere erfaring med administrative jobs på Stavox, samt jeg allerede kommunikerer med det allerede eksisterende staff-team. En anden grund til, at jeg er en god kandidat er, at jeg ikke rp'er. Jeg er meget retfærdig, og drager aldrig til forhastede konklusioner. Da jeg var staff på Stavox synes jeg selv jeg var godt til at håndtere problemerne jeg stødte på.
  • Kendskab til ULX
    Ja, jeg har god kendskab til ULX, og har tidligere erfaring med ULX.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg synes selv jeg er god til, at formulere mig både skriftligt, og mundtligt. Bruger altid min mic.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Det er svært, at give et konkret svar på, hvornår jeg kan være på, da mit skema ændres fra uge til uge, samt jeg har en kæreste der også kræver jeg bruger noget tid på hende. Men ellers kan det varierer fra klokken 14 til 16 i hverdagene. Og i weekenden alt efter hvornår jeg vågner.
  • Anden relevant information
    Jeg er i gang med en STX, og bliver færdig her til sommer. Hvorefter jeg starter på Netværksteknologi og IT linjen, som civilingeniør på DTU-lyngby.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.