Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staffansøgning - Mush


GammelMush

Recommended Posts

  • In-game navn
    Mush
  • SteamID
    STEAM_0:1:14423633
  • Fornavn
    -
  • Alder
    19
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har omkring 3000 timer i Garry’s Mod (dette er splittet op over flere accounts), hvor jeg for det meste har spillet roleplay. Jeg har været admin på en masse RP servere, derudover har jeg erfaring i at være admin i CSGO og CSGO facebook grupper, som f.eks. CSGO Danmark. Jeg synes jeg har gjort et godt arbejde, hvor jeg sommetider har lavet fejl, men hey, jeg er vel kun et menneske? Jeg har lært fra disse fejl, og har både forbedret mig som spiller, og som administrator.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?

    Jeg føler, at jeg har et par færdigheder, der er nødvendig for rollen som administrator på Stavox.

    Retfærdighed - Jeg er en rimelig fyr, jeg har altid været i stand til at tage retfærdige beslutninger. Uden retfærdighed, vil du blive bias mod folk, der kan være dine venner , og vil beskytte dem, selv når de tager fejl. Jeg ville personligt sige, jeg er i stand til ikke tage nogens side, i situationer, som kan medføre venner.
    Effektivitet - Jeg er effektiv. Jeg kan håndtere situationer under pres, og en vigtig ting ved effektivitet, er også at løse en report så ren som muligt, og ikke spilde tid.
    Kommunikation - Uden gode kommunikationsevner, kan du ikke ræsonnere eller forstå folk. Alt der vil ske er, at du vil miste dit temperament.
    Ærlighed - Hvis du ikke er en ærlig person, så vil folk bare bliver mindre og mindre troværdig på dig og afhængig af hvor meget du lyver, så til sidst når du fortæller sandheden, vil de måske ikke tro på dig, og hvis du ikke er en ærlig Administrator så er du ikke egnet til jobbet, fordi du ikke kan fortælle sandheden til folk og stadig forventer at alle andre har tillid til dig.
    Rådgivning - Hvis du ikke kan tage råd, hvordan vil du forbedre dig selv? du ville ikke lære af dine fejl, som fører til at du laver den samme fejl igen og igen, og hvis det sker, kommer der til at være en masse mennesker som vil forarge dig og have dig fjernet fra holdet.
    Hjælpe - Jeg føler, at hjælpe er et af de centrale punkter i at være en admin, hvis du ikke er imødekommende eller hjælpsom så vil folk i stedet spørge andre om hjælp eller det der er værre. Hvis de er nye spillere, der ikke er givet den hjælp de har brug for, ender de måske med at forlade Stavox, og det ville være min skyld, fordi jeg ikke hjalp dem.

    Mens jeg måske ikke har nået alle disse færdigheder, forsøger jeg stadig at gøre mit bedste for at opnå dette mål.

    Jeg ser administratorerne på Stavox tit og er blevet påvirket af deres modenhed og professionalitet, og så også lært meget ud af det.
    Alt jeg beder om er en chance for at bevise mig selv. Det ville være utroligt, hvis jeg fik chancen for at være administrator, hvis jeg fik chancen for at bevise over for mine overordnet og spillere, at jeg er den rette mand til jobbet, jeg har bare brug for en chance.
    For at være ærlig er der ingen grund til at i skulle vælge mig over for de andre applikationer, jeg er her ikke for at tigge om det, men det ville være fantastisk, hvis jeg kunne blive en administrator, jeg føler at jeg kan lave en forandring da jeg har rimelig meget fritid, samt min lyst til at hjælpe folk.

  • Kendskab til ULX
    Jeg har tidligere erfaring med ULX, men dette er et stykke tid siden (flere år). De fleste Garry's mod servere jeg har været adminstrator på, har haft et custom admin mod.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja, jeg er både god til at formulere mig skriftlig og mundtlig, og jeg bruger næsten kun min mic.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg kan være på i 6+ timer om dagen.
  • Anden relevant information
    Nej
Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Fantastisk indvandrer dreng - jeg er ser et kæmpe potentiale i denne dude da han ved hvordan man skal agere i hver situation. Han har mange gange styr på sit temperament og kan styre sine indre gener. Fantastisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 hours ago, Vito said:

Knows his shit!
+rep

 

12 hours ago, RobaY #Rødbede said:

+REP

 

- Kan reglerne

- Spiller en del på serveren

 

 MVH Robay

 

13 hours ago, -VG- Fred said:

+Rep

Fantastisk indvandrer dreng - jeg er ser et kæmpe potentiale i denne dude da han ved hvordan man skal agere i hver situation. Han har mange gange styr på sit temperament og kan styre sine indre gener. Fantastisk.

Tusind tak drenge :)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Dead Hunter said:

+Rep - God RP spiller, kender reglerne. Han har en fantastisk rytme i sig, forstået på den måde, at han altid er sjov!

Tusind tak for de venlig ord. :D

 

2 hours ago, -----===Isac Den Hellige===----- said:

+REP

 

Fed / God ansøgning

 

Håber din ansøgning bliver acceptede :D

//Isac F

 

Mange tak (y)xD

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.